Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Sexdebatten

Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
tør ikke ha sex med han!?!
12:05 7.05.2008
har møtt en flott fyr, vi har ikke hatt sex enda! da vi skulle ha det ble jeg litt skremt over hva som kom opp av buksa hans...har aldri sett noe så digert i mitt liv! det endte med at jeg bare koste med han. seriøst var for det første så tykk at jeg så vidt klarte å ta rundt den å lengre enn mine to hender i bredde
Anonym
Sv: tør ikke ha sex med han!?!
21:24 7.05.2008
Synes ikke det hørtes så stort ut. Er vel omtrent som mannen min da :)
Anonym
22:41 7.05.2008
Hørtes litt tykk ut, men ikke så lang da..? 2 håndflater i bredde er vel bare 12-13 cm til sammen?? Mannen min er 23, og passe tykk. Det går heeeelt suverent. Si til ham at du er litt engstelig da vel, og be ham ta det m ro på veien inn, første gangen;) Har et helt strålende sexliv vi ihvertfall
Anonym
09:41 9.05.2008
KOm til å tenke på den episoden av Sex og singelliv, der Samantha må røyke joint, og ta ett og ett trekk for å orke og ha sex med en med gigapenis;-0!

Ikke at jeg er for narkotikum altså,tar sterk avstand osv.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------