Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søvndebatten

Våkner av at jeg legger henne ned - hva skal jeg gjøre???
21:31 7.05.2008
Min lille jente på 4 mnd er umulig å få til å sovne av seg selv. Hun sovner fint på fanget, men i det øyeblikket jeg legger henne ned, våkner hun og begynner å gråte. Det hjelper ikke hvor forsiktig jeg er, hun våkner uansett. Og da gråter hun skikkelig, vi snakker ikke sutring her. Legger jeg henne rett i senga i våken, men søvnig tilstand (og jada, mett er hun, og passe trøtt, og har rapet) , sovner hun ikke, hun bare gråter og vil opp igjen.
Noen som har gode råd?
cilibelle
Sv: Våkner av at jeg legger henne ned - hva skal jeg gjøre???
22:48 7.05.2008
Vi hadde samme runden med sønnen vår. Våkna også med en gang vi la han ned. Vi måtte være litt stae, vi la han ned, og tok han opp når han gråt. Roa han i fanget, og prøvde igjen... og igjen og igjen... Litt slitsomt mens det holdt på (kunne ta 10 forsøk liksom), men han godtok det tilslutt. Neste soving var det samme runde, og etterhvert (ikke mange dagene) gikk det raskere og raskere. Tilslutt godtok han det tvert å bli lagt i senga si :-)

Lykke til, slitsomt mens det står på, men hun lærer, vær tålmodig!
Anonym
Sv: Våkner av at jeg legger henne ned - hva skal jeg gjøre???
22:50 7.05.2008
Vi hadde samme runden med sønnen vår. Våkna også med en gang vi la han ned. Vi måtte være litt stae, vi la han ned, og tok han opp når han gråt. Roa han i fanget, og prøvde igjen... og igjen og igjen... Litt slitsomt mens det holdt på (kunne ta 10 forsøk liksom), men han godtok det tilslutt. Neste soving var det samme runde, og etterhvert (ikke mange dagene) gikk det raskere og raskere. Tilslutt godtok han det tvert å bli lagt i senga si :-)

Lykke til, slitsomt mens det står på, men hun lærer, vær tålmodig!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------