Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Bugaboo har latterlig stygge vogner!
20:43 8.05.2008
Spesielt den nye Bugaboo Bee!
Fatter ikke at noen har lyst til å gå rundt med noe sånt!
Omentrent som Crocs! Spiller ingen rolle hvor praktisk og behagelig det er, når det ser så grusomt ut!
*Puh*
Måtte bare få det ut! ;)
Anonym
Sv: Bugaboo har latterlig stygge vogner!
20:47 8.05.2008
hehe jeg var i utgangspunktet enig med deg, men har blitt vant til det når og synes ikke de er stygge lenger, men crocs derimot....*grøss*
Anonym
09:14 9.05.2008
Hihi,jeg er helt enig med deg. Grusomt..
Men den styggeste vogna jeg noen gang har sett må være quinny zapp.
Og 3-hjulsvogner generelt. Der jeg kommer fra kalles de p-u vogner.
Anonym
09:16 9.05.2008
bugaboo bee er fiiin :) rar-fin ;)
Anonym
10:19 9.05.2008
Tenk nytt! Det tristeste jeg ser er folk som kommer de syke doningene av noen Simo vogner. Og det slår aldri feil.. før ungen er 6 mnd har de kjøpt seg en nettere vogn. Og Simoen blir parkert i boden eller solgt. Og med unge 2 og tre har de blitt kurert for "simo er det beste for en baby" syka si :)
Anonym
10:55 9.05.2008
Hehe, har heller aldri likt Simo,svære tunge vogner, men trehjulinger liker jeg virkelig ikke. De er vanvittig stygge.
Anonym
15:23 9.05.2008
Er Simo-vogner det tristetste du ser? Ser aldri nyheter eller leser avisa du da?
Anonym
15:44 16.05.2008
Jeg bruker simo-kombivogna mi nesten hver dag ennå jeg, guttungen er 21 mnd.... har ikke kjøpt noen vogn nr to, og er veldig fornøyd med den... synes også tre-hjulinger er stygge, kunne ikke tenkt meg dem...
Anonym
11:15 9.05.2008
Enig - men crocs har jeg!
Anonym
15:21 9.05.2008
For å dra litt assosiasjoner så ligner det en humle med alvorlig leddgikt
Anonym
15:28 9.05.2008
Hahaha, humle med alvorlig leddgikt!
Når jeg ser nærmere på den så ligner den veldig på bestemors rullator..!
3-hjulsvogner generelt har jeg blitt vant til, bortsett fra de største joggevognene, der får jeg fortsatt assosiasjoner til handikappvogner. Har nettopp kjøpt en liten 3-hjuling selv. Men Bugabooen kommer jeg nok aldri til å bli vant til! :)
HI
Anonym
15:25 9.05.2008
Nå har jeg vært og kjøpt meg Bugabbo Bee vogn og Crocs. Da vet jeg at hvis småbarnsmødre glaner på meg så er de dibbere. Da skal jeg kaste tomater på dere mens jeg roper: Jævla nazidibber!
Jeg vurderte å kjøpe meg en klassisk Silver Cross også, for jeg syntes den var fin. Nå har jeg ombestemt meg, for den kommer skikkelig dårlig ut i tester jeg har funnet på nettet, og ei jeg kjenner som har den sier hun angrer skikkelig på at hun kjøpte den siden den er så tung og umulig i bruk.
Noen andre man må styre unna?
Anonym
20:24 9.05.2008
En nazidibber er en person som gransker andre foreldre med haukblikk og har meninger om absoultt ASLT, både når det gjelder utstyr og barneoppdragelse. Blir helt svett og paranoid noen ganger når jeg ser andre småbarnsmødre. Er livredd for å støte på en nazidibber som legger ut innlegg om meg på dib.
Da tror jeg du burde slutte å legge så mye mer i et innlegg enn det faktisk er! :)
Jeg sier bare at JEG synes Bugaboo-vognene er stygge, men folk må da for all del bruke dem om de selv liker dem! Jeg er 100% sikker på at det finnes mange mødre som synes vogna vår er kjempestygg, men det gidder jeg ikke å bry meg om, så lenge jeg selv liker den! :)
Skjønner ikke hva haukeblikk og barneoppdragelse har å gjøre med at jeg ikke liker utseende på et bestemt vognmerke..?
Enig med at de bugaboo ser for j'''''' ut,stokke explory ser minst like j''''' spør du meg.. Nei takke meg til den fine svarte teutonia mistralen min :)
Anonym
21:18 16.05.2008
Stokke Xplory ser ut som en kontorstol, var det noen som sa, og jeg er helt enig! :)
HI
Anonym
21:21 16.05.2008
Fy skamme, skamme dere... Gjøre narr av vogna mi!!! ;)
I love Bugaboo Bee.
Og faktisk.. jeg har trillet den to ganger på kjøpesenter. Og begge gangene har folk kommet bort og sagt; "Å, for en stilig vogn! Hvor har du kjøpt den?".
Og det har utelukkende vært trendy mennesker som "henger med" i utviklinga *kremt*
å fy flate det er kanskje den styggeste vogna jeg har sett. Det gjelder 3 hjulinger og.
Crocs blæ... men bo derimot :-)
Anonym
21:33 16.05.2008
Men du ser vel likheten? :P
HI
Anonym
21:34 16.05.2008
Du ser vel likheten var ment til Candy grrrl. :)
HI
Anonym
21:37 16.05.2008
Nei. Bugaboo er for nytenkere. Crocs?(vet ikke hvordan jeg skriver det en gang) derimot er for blodharry striler.
Noen må liksom ha litt lenger tid på å akseptere ting. Men etterhvert..så synst de det blir pent. De henger liksom 2-3 år etter.
HI.. Ja jeg ser likheten hihi.. Den er jo rarfin da;)
Og til en over her.. Ingen vogner kommer bra ut i sikkerhetstester. Har fulgt med på slike tester i flere år. Pg vinnerene er gjerne møkkavogner som er ubehagelige for både foreldre og barnet.
Og jeg har nå ennå ikke opplevd noe skrangling? Har du prøvd den Zikk Zakk?