Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Hjelp!!-dere som har ømme pupper i forbindelse med EL...se her pliiiz!
09:40 9.05.2008
Øker ømheten opp mot el, eller kommer den etter? Blir dere kjempe ømme, eller nesten ikke merkbart? takker for svar
♥ina
Sv: Hjelp!!-dere som har ømme pupper i forbindelse med EL...se her pliiiz!
09:54 9.05.2008
blir de forresten hovne oxo?

spør fordi jeg ikke vet hvor jeg er i sykusen, pleier ikke ha sånn rundt el men hadde bitte litt antydning til ømme pupper forrige el men d var så lite at jeg var usikker på det..
Hadde en blødning da jge skulle ha mensen men det var så lite at jeg ikke trengte noe annet enn truseinnlegg, varte noen dager, så enten har jeg el rundt denne tiden ellers så er jeg gravid. HJELP! :-S
♥ina
09:57 9.05.2008
Jeg har ikke noe svar til deg, men om du torr du kan være gravid, så kan du jo bare teste deg og få svaret? Og om du tror det kan være EL så er det bare å kaste seg i høyet ;o) Lykke til uansett!
mumifrøken
10:01 9.05.2008
skal IKKE kaste oss i høyet:) -trodde alt var greit frem til i går, å idag er de enda ømmere.. apoteket er for laaaaaaang unna å jeg har ikke bil idag... derfor måå jeg spørre her inne..:) takktakk=)
♥ina
10:24 9.05.2008
Dere skal ikke kaste dere i høyet fordi du ikke vil bli gravid?
mumifrøken
13:39 9.05.2008
ingen?
♥ina
16:46 9.05.2008
Hei Ina:)

Jeg har ømme pupper ved el, og de blir av en eller annen grunn mest ømme på selve el-dagen og et par dager etterpå. Hos meg er det selve brystvortenm som er øm, kjenner ikke noe på puppenes, tja hva kaller man det, hudområde;) Ved forrige el var de så ømme at jeg ikke kunne ha på bh, og måtte vokte meg i dusjen.

Men! Ikke bruk mine svar, eller andres for den saks skyld, til å finne ut hvor du er i perioden, om du har el eller er gravid. Alle er så sinnnsykt forskjellige. Vent til i morgen, kutt ut alkohol, kjøp en test, piss på pinnen og så har du svaret;)

Mildri
18:54 9.05.2008
Jeg bruker å ha ømme bryster rundt EL, men denne gangen testa jeg pos med EL test på mandag og tidligere den dagen fikk jeg fryktelig ømme bryster og de er fortsatt ømme og litt harde og de kan nok virke litt små hovne rundt brystvortene.. Andre perioder har jeg ikke så ømme bryster altså så det varierer
Ema73
16:11 16.05.2008
jeg vet ikke va d kan være, men jeg har ømme å større pupper fra eggløsning, da er de litt ømme åsså blird bare verre å verre helt til tr dukker opp da er slutt, så går d fjorten dager å på n ijen...
håper-snart
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------