Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Jaktet dere på deres mann, eller var det han som jaktet på dere?
20:14 9.05.2008
Leser jo alltid det at det er mannen som skal jakte, å kvinne være byttet.... Men stemmer dette alltid i virkeligheten da lurer jeg på... Noen gutter må jo like at det er litt initativ i oss jenter også?? Hvordan var det med dere, hvem var mest pågående i begynnelsen? Jeg har alltid fått hørt av andre at vil du ha en gutt, må du iallefall ikke vise for mye at du vil ha han osv...... Men vet ikke om jeg er helt enig jeg, hva er deres mening?
Anonym
Sv: Jaktet dere på deres mann, eller var det han som jaktet på dere?
20:16 9.05.2008
Her var vi like skyldige begge to.
Anonym
20:17 9.05.2008
jaktet forsiktig på min kjære,gav opp,da begynnt han å jakte på meg:) etter at han fridde mangen ganger (måtte jo være litt hard to get etter år med avvising) så nå er vi gift...
Anonym
20:18 9.05.2008
Jeg ble jakta på ja:-)
Anonym
20:21 9.05.2008
Jeg blir sjeldent sjekket opp, her er det jeg som er den aktive!
Anonym
20:22 9.05.2008
Jeg var jeger, og han byttet...
Anonym
20:29 9.05.2008
Vi traff hverandre på jobb. Han var sjefen min, og etter 3 uker var vi på vår første date. Han spurte meg ut på date, og jeg takket likegyldig ja, men etter det har jeg bare blitt mer og mer glad i han:) Hadde han ikke spurt, tror jeg ikke jeg hadde vært gravid nå med han, så jeg vil si at det var han som jaktet.
LinnR83
20:39 9.05.2008
Det var mannen min som jaktet på meg:-) Men jeg flørtet med han litt... Jeg er litt passiv og sjenert så kunne aldri jaktet på en mann, skulle ønske jeg var litt tøffere.
Anonym
20:49 9.05.2008
Han prøvde å sjekke meg opp og jeg takket nei... 10 år og flere forhold senere giftet vi oss og venter nå vårt 2 barn :)
Jeg må nok si at det er han som sjekket her ja.........
Anonym
20:50 9.05.2008
Jeg ble jaktet på, leeenge, var egentlig "ferdig med menn" for lang tid, men han ga seg ikke, og nå har vi vært gift i mange år!
Anonym
22:06 9.05.2008
Var nok jeg som jaktet på ham....
Anonym
22:15 9.05.2008
Jeg kom - han falt :o)
Superior
22:52 9.05.2008
Jeg lot han tro at han jaktet på meg, men sannheten var at jeg var hodestups forelsket og ikke tenkte på andre enn han. Men det var jeg ikke så dum at jeg lot han se. Jeg tror nok de fleste menn liker å tro at de er jegerne...
polarsirkelen
22:54 9.05.2008
han jakta på meg leeenge. pleier å fleipe med han nå og si at jeg var egentlig ikke interresert men at jeg gav opp til slutt he he
Anonym
23:00 9.05.2008
Ingen av oss jaktet, vi hadde kun lyst på venner begge to og var kaffetørste. ( i ettertid har vi innrømmet begge to av vi ville ha en elsker, siden begge hadde brutt ut av forhold ikke veldig lenge før vi ble kjent, men absolutt ikke på søken etter en kjæreste) Det var han som var mest pågående på kaffebesøk, og det sa PANG på første kaffebesøk. vi hadde kun sett hverandre på samme fest en gang før.
camilla^
23:31 9.05.2008
Det var nok jeg som kastet meg over han først, men det tok ikke lang tid før han begynte å jakte selv.. Og siden jeg skjønte spillet, så lot jeg han jakte på meg det han ville, før jeg hentet inn byttet mitt ;)
Anonym
23:56 9.05.2008
Jaktet i et par timer, hadde ham på kroken ganske så kjapt :-) Selvfølgelig...
The most famous Ludder
00:05 10.05.2008
Spaserte inn på fest med stort sett bare ukjente, og så rett i øya på denne mannen so i dag er min samboer. Og det funket tidligvis begge veier det øyeblikket... så etter det var vi vel like gearet begge to.
Det gikk slag i slag og her sitter vi og venter vår første sammen. Vi jaktet vel like mye etter det samme, kunnet ikke klaffet bedre.
Anonym
03:28 10.05.2008
Han jaktet på meg først. Fikk meg.
Så flyttet jeg. Det ble halvveis slutt. Så tok jeg opp kontakten og vi ble sammeb. Hadde det ikke vært for meg, ville vi ikke vært sammen nå. :o)

MEN.. Det holdt på å bli slutt pga avstanden, da var det han som tok oppgjøret igjen. ;)

Nå bor vi sammen, og har det supert. :o)

Må bare legge til at vi begge har følt det samme hverandren hele tiden, men avstand gjør mye med folk.
vålerenga12_&_Daniel
14:47 10.05.2008
Han jakta på meg...he, he;) men vi ble hodestups forelsket første ganken vi møttes, men jeg gjorde meg bare litt vanskelig så 3 uker senere uten at jeg hadde møtt han i mellomtiden (hadde bare blitt bombandert med mel i den tiden ), så ble vi sammen og er det ennda og er forlova og har en sønn på snart 4 mnd;) å vi er like lykklig forelska ennda;))
Anonym
16:53 10.05.2008
Vi var venner lenge før vi tok steget mot kjærester så det kan jeg nesten ikke svare på. er selv idag litt usikker på hvordan det gikk fra det ene til det andre hehe, men må vel isåfall være han siden ejg ikke har noen minne om å jakte på han.
Anonym
16:57 10.05.2008
Han jakta sporadisk i 1,5år. Han ringte innimellom og sjekka "sivilstatusen" min, og ifølge han la han an på meg. Han er ikkje så flink så eg la aldri merke til det. Første gang eg traff han la han så hemningslaust an på meg at det var nesten patetisk.
Mammo&mallo
18:31 10.05.2008
Jeg tok initiativ selv, men deretter var vi negge like ivrige.

Tror det kommer veldig an på hva slags mann du vil ha. Menn som kun er interessert dersom du ikke er det, vil sannsynligvis være mer disponible for å være utro, men de er kanskje også mer lidenskapelige og romantiske. Menn som liker at jenter jakter på dem, er ofte mer moderne og likestilte, de er kanskje litt mer kjedelige, men pålitelige.

Vet at dette er en veldig grovforenkling, men jeg kjenner så mange menn hvor dette stemmer!
Dunder
18:35 10.05.2008
Min mann prøvde hardt og lenge, stakkars:)
Nordavind fra sør
22:08 10.05.2008
han som prøvde seg på meg. han hadde dame så jeg holdt litt igjen med en gang. syntes han bare var driiit fin og syntes det var rart han ville ha meg da.. hehe.. hadde aldri trodd at jeg skulle få meg en så kjekk kjæreste den gangen. han er jo ikke bare fin å se på da, men var jo utseende som jeg la merke til da. han er verdens snilleste også. men jeg ga nå etter etterhver så han fikk megt. han gjorde det slutt med dama og den dag i dag er vi gift=)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------