Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Ang utroskap,hva ville dere gjort?
21:17 9.05.2008
For mangen år siden hadde jeg en liten affære med en mann som var samboer og hadde barn. Til meg sa han at forholdet var dødt og de bare bodde sammen av praktiske grunner. Ung og dum som jeg var trodde jeg han en liten stund. Han flyttet inn hos meg, men var utrolig mye borte. Skjønte fort hvor han var...og det var ikke hos samboeren og barnet.
Skikkelig notorisk utro fyr, og jeg glemte han fort.

Til han dukket opp i forrige uke og påstod vi hadde noe uoppgjort. Jeg ble ganske overrasket og litt smigret, en liten stund. Til meg sa han at han var singel, og gjerne ville være med meg hjem for å prate(som han sa, yea right). Fant fort ut at han var samboer på nytt og med et nytt barn. Det visste jeg egentlig, men han sa det var slutt. Det verste er at jeg vet hvem samboeren hans er og hun er mye her inne... Jeg avviste ham, og han ble med en annen dame hjem. Helt sikkert ikke første gang han er utro mot denne samboeren.

Hva ville dere gjort, "sladret" til samboeren? Føler at det er å dumt også, og vil jo ikke blande meg inn egentlig. Bare blåse i det?

Papira Mou
Sv: Ang utroskap,hva ville dere gjort?
21:21 9.05.2008
Det er vanligvis like greit å ikke stikke nesa borti andre folks saker, hadde hun vært venninna di hadde saken vært noe anneledes...sannsynligvis så er hun klar over det fra før..

Ugl@
21:21 9.05.2008
Jeg ville ha vist om det hadde vært meg......:) Sladder ivei...
@ugust
21:22 9.05.2008
Jeg synes du skulle holdt deg for god til å skrive innlegget. (siden dama hans er her). Om du vil si det vedkomne får være opp til deg.
Tøysetipp
21:22 9.05.2008
Hmmm. Vanskelig det der, men jeg tror jeg ville sagt noe. Om hun tror deg eller ikke er en annen sak. Selv om det er litt teit å blande seg, så kan det jo hende hun setter pris på det! Jeg hadde satt pris på om noen fortalte meg noe sånt hvis kjæresten min holdt på sånn.

Viktig å være helt sikker da, men det er du jo.
FuriLaks
21:24 9.05.2008
Jeg hadde også satt pris på å få vite det. Og hvorfor skulle HI holdt seg for god til å skrive innlegget? Det kan jo være hvem som helt...
tåkelur
21:25 9.05.2008
helt=helst
tåkelur
21:29 9.05.2008
Holdt meg for god til å skrive innlegget? Øh...
Er vel ikke sånn at jeg sier hvem av de mange tusen brukere det er? Eller klarte du å gjette det? ;)

Hadde det vært min samboer så ville jeg nok også satt pris på å vite det, men litt usikker på fra en ukjent. Tror jeg bare driter i det, er jo ikke mitt problem egentlig.
Papira Mou
21:37 9.05.2008
synes det er dårlig gjort av dg å ikke si noe til henne. kan se det andre veien om det hadde vært mg som var i hennes situasjon. hadde selfølgelig villa fått hørt hvordan samboeren min oppfører seg, uansett fra en jeg kjenner eller ikke. kanskje hu ikke tror deg. meeen. hu kommer til å få en tankevekker og begynner vell å bli litt mer misstenkelig. og kanskje hu oppdager det selv en dag.

selv om det ikke er ditt problem. så regner jeg vell med at du også hadde villa hørt det fra en kjent eller ukjent, om det var mannen din. så har jo ikke så mye å si om du forteller det til henne
milfa
21:32 9.05.2008
Jeg ville sladdret ;)

Men nå kan jeg irritere meg grenseløst over folk som ikke greier å avslutte et forhold før de hopper i senga med en annen person, noe med å respektere personen du er i forhold med. For å ikke snakk om når de har barn sammen i tillegg. DA syns jeg personen virkelig fortjener hvem hun deler seng med og oppdrar barn med.

Men har jeg jo litt svart/hvitt syn på utroskap og sikkert ikke beste personen å gi råd om hvordan du bør håndtere situasjonen ..hehe...

Men ja jeg ville ha sagt noe, men gitt han muligheten til å si det selv ellers... så ville jeg sagt det ;)

BeepBeep
21:44 9.05.2008
Hei, ikke lett dette. Jeg kan bare gi deg min versjon- fra samboeren hans sin side.
For snart 1 år siden fikk jeg en telefon fra en HELT ukjent dame. Hun fortalte meg ganske ville ting om samboeren min. Vi har to barn sammen også. Jeg reagerte med og bli utrolig fornærmet og sint og syns dette ekle mennesket som ringte meg var komplett gal. Altså- jeg hadde ingen anelse.. For det viste seg at hun hadde mer enn rett, det var til og med verre!!
Plutselig satt jeg midt i drama som var som tatt ut av en film. Bare at det var livet mitt.
Etterhvert som kaoset rullet opp var det flere i min egen omgangskrets som viste seg og vite en del om dette.DET er vanskelig og komme over. Hvis jeg ikke hadde fått den telefonen hadde jeg levd på en løgn den dag i dag. En sånn mann har ikke samvittighet- ergo det er veldig vanskelig og finne ut alt. Og han vil lyve om sin egen bestemor.
Håper dere følger meg og husker at det er alltid en grunn til og si fra hvis en har håndfaste beviser. Men ikke regn med at det blir godt mottat. " Ikke skyt budbringeren" :-)
*bokormen*
21:56 9.05.2008
Det er lang ifra sikkert at vedkommende ville tro på informasjonen som ble gitt, godt mulig at hun hadde blitt rasende på den som "sladdrer" men det ville jeg faktiskt ikke brydd meg noe om ;) Er tykkhudet :)

Men tipper at infoen hadde satt tankene i sving hos vedkommede og etterhvert så ville den utroe jævelen avdekket sitt sanne vesen ;)

En trenger jo ikke belønning for å være modig nok til å si sannheten til en som trenger å høre den ;)
BeepBeep
21:39 9.05.2008
Hm, kan det være meg? Vi er gift, men ser ikke mannen min noe særlig. Han er på "jobb"... Hmmm...
Olgamor
21:45 9.05.2008
Men Olgamor da, han har jo ikke barn fra før;-)
Monajenten
21:48 9.05.2008
Nei, det er sant, vi har to felles barn. Men mulig HI har moderert historien litt slik at det ikke er SÅ gjenkjennelig. Nå måtte mannen på "jobb" i kveld også, helt utav det blå.

*paranoid*
Olgamor
21:52 9.05.2008
Hmmm, jeg tviler på det altså!! Men skjønner tankegangen da..

HI. Syns du ihvertfall skal sende en pm til Olgamor og avkrefte hennes nervøsitet.
Monajenten
22:09 9.05.2008
Høhø, skal denge mannen gul og blå når han kommer hjem, bare sånn for sikkerhets skyld:P

Men til HI:
Jeg ville sagt det. Men om hun tror deg er noe helt annet. Da vet du hvertfall at du har gjort det du kan.
Olgamor
21:46 9.05.2008
Nettopp..

Og hvem vet? Kanskje hun allerede er klar over hva som skjer..

Tøysetipp
21:46 9.05.2008
Send henne en PM, om du absolutt må si det.Iallefall ikke utbrodèr det her på skravle, sånn at kanskje et dusin kvinnfolk i dag ser halvskjevt på mannen sin.....
Northernlights
21:51 9.05.2008
Enig med Northernlights.
Hva er greia? Freak show sladder over kafekoppen?
kokosyklus & Emma
21:53 9.05.2008
Jeg hadde villet vite det definitivt.....
*teresa*
21:55 9.05.2008
Det er iellafall ikke min mann..Denne gangen...med mindre han har et forhold til sykepleieren på sykehuset han er innlagt.
Faktisk opplevde han ei som prøvde gi han et kyss sist han var innlagt. Hørt noe så dumt?? Jeg mener han tok feil, at hun bare ville holde hånda hans, for å vise medfølelse over en syk mann. Men nei, han sto fast på at hun prøvde seg!

Men nå kommer dette fra en mann som tror han er racerbilkjører i helgene, for NASCAR, når han er medisinert, og gledet seg til han skulle gifte seg med Michelle. Dette sa han på tlf til meg..hehe
Northernlights
21:56 9.05.2008
Aner virkelig ikke. Hadde sikkert fortalt det til noen venninner og hørt hva de syntes.

Haha, hvis man tenker dette er min mann etter dette innlegget bør man kanskje ta en prat med mannen sin.
Hun kan jo ikke sende pm til alle hysteriske kvinnfolk her inne...

shit, mannen min sa han skulle i båten og er der enda.... :0)
blåbæret
21:57 9.05.2008
Shit, mannenmin ligger alene på soverommet!!!!
Skal se om jeg finner noen sametruser under senga i morgen! Da har jeg endelig beviset fro at han er den rundbrenneren jeg til stadighet beskylder han for å være!
kokosyklus & Emma
22:00 9.05.2008
og vi som trodde han også var på "jobb". faen ass.

Og min da som jobber turnus...? Her er det nok vill vest.
meg & lille vampyr
22:02 9.05.2008
Turnusbeider har det alt for lett... Nei du, jeg aner ugler i mosen!
kokosyklus & Emma
22:03 9.05.2008
Ha ha, snakket som en ekte turnusarbeider! :) ho ho.
meg & lille vampyr
22:04 9.05.2008
De fleste har noen svin på skogen...
kokosyklus & Emma
22:06 9.05.2008
Jeg ville visst det! Heller få vite det av en fremmed enn å ikke få vite det.
Stakkars dame kan jo pådra seg kjønnsykdommer å bli steril når mannen flyr rundt å er utro.
Jeg hadde abselutt sagt det!! Har "sladret" til et par jenter, å de ble verken sure eller bitre på meg, men heller takknemmlig for at noen gadd å si fra.
Charlie22
22:11 9.05.2008
Hehe, ser at jeg burde sløyfet setningen med at hun er her inne, sorry! ;)

Hvertfall hvis det får "alle" til å se skjevt på mannen etterpå...hihi

Men uansett, kommer ikke til å sende henne en pm her inne, det blir for teit. -tenke-litt-til-
Papira Mou
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------