Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Prematurdebatten

Andre som sliter med å dra fra barna / barnet?
21:50 9.05.2008
Jentene er et og et halvt og vi har aldri hatt barnevakt. Det går mest på meg, at jeg rett og slett ikke vil dra fra dem. Jeg har aldri vært borte fra dem, bortsett fra da jeg hadde en operasjon og faktisk måtte:) Men da fikk jeg nærmest panikkangst og dro ut intravenøsen flere ganger for å ringe hjem..dette er en god stund siden da:) I forhold til jentene har det ikke vært alvorlige komplikasjoner, så muligheten for å dra fra dem har jo vært der en god stund..i hvert fall siden de var et år. Føler presset fra folk rundt meg, men er det poeng med barnevakt når jeg virkelig ikke vil? Jeg må jo hoppe i det en eller annen gang.
bissen
Sv: Andre som sliter med å dra fra barna / barnet?
16:02 10.05.2008
Jeg grua med fælt til jeg skulle dra fra prinsen min første gang, det var ikke slik med broren.

Men for å holde et normalt familie liv for de eldre søskene måtte vi hoppe ut i det ganske kjapt, så når han var 10 dro alle på putti plutti pott forestilning, så da måtte vi ha barnevakt over natta med tanke på at vi kom veldig seint hjem (og at barnevakten insisterte)
Men lot ikke hvem som helst passe han heller! Barnevakten hadde nemlig et prematurt barn selv:)
min *lille* prins*er stor*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------