Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
hvordan reagerer barna deres når dere blir sinte?
23:46 9.05.2008
småen driver og "bøller og bøller" og akurat når jeg skal til og bli sint, etter X advasler kommer han løpene bort og gir meg værdens største kos.

er det normalt?
mortilgunnar loves Mersell
Sv: hvordan reagerer barna deres når dere blir sinte?
23:47 9.05.2008
altså det skjer vær gang jeg skal til å bli sint.
23:49 9.05.2008
Om det er normalt vet jeg ikke, men mine prøver seg alltid på en form for "smisking" de også. Enten i form av nusser, koser eller "du ikke sur mamma? Jeg snill nå.."
mizzdea
23:50 9.05.2008
ja det er det det er. ordentlig smisking... hehe.. super søt smisking da, men alikevel... hehe

pokker så utspekulert!
23:51 9.05.2008
Lillemor holder på å le seg ihjel!!!
Åhhhh.mor blir litt lattermild hun også;) Konsekventiteten lenge leve!!!
jordbær mathilda
"Ikke du sint, mamma!"

Og så blir hun enten kjempesint selv, eller så kommer hun med den største omfavnelsen og knuseklemmen...
Kakao™
Det er vel det som heter sjarm :)

Når min har gjort noe galt, som å slå f.eks. Så setter jeg meg alltid ned til henne, ber henne se meg i øynene og forklarer hva som ikke er lov. Da vandrer de mest uskyldige øynene verden har sett rundt i rommet. Hun ser i taket, i veggen, i gulvet, litt på meg og så begynner runden igjen. Hun viker med blikket mao, hun vet så godt at nå har jeg gjort noe ille. Har hun slått må hun alltid stryke litt på kinnet til den hun har slått (hun er for liten for unskyld enda, så vi bruker denne varianten enda), noen ganger sitter det laaaangt inne, andre ganger er hun rask med å være god.

Men at de prøver å sjarmere seg ut av en slik situasjon tror jeg ikke blir mer normalt. De er ikke dumme disse små :)
Mamma, mammaere, mammaest ;o)
23:57 9.05.2008
Det kommer litt ann på :)
Om jeg blir sint så ser hun bare på meg og smiler mens hun sier "det går bra mamma", jeg skal bli fly hoppende i taket forbannet for at hun skal reagere skikkelig.
Sambo trenger bare bli streng i stemmen før hun får dirrende furteleppe og sier unnskyld. Synes det er rart fordi det er jeg som er hissigproppen av oss to hehehe :)
Mami, Smurferosa & smulesmurf
23:57 9.05.2008
Hun ler..
Småsporvinj gjeng på tryne
03:13 10.05.2008
Han ler, helt til jeg fjerner han.
Da griner han.

Så må jeg sette meg ned og forklare han hva som er galt/farlig++ evt.
Og etter jeghar gjort det er han blid.

Før jeg reiser meg igjen, spør jeg alltid: Er det greit?
Han svarer ja.
Jeg sier: Ok, ikke gjør det igjen da, for det er farlig, galt eller lign.
Sier videre: Få en kos da.
Så gir han meg en kos og vi begge er ferdige me situasjonen.

Men han og samboeren min er det verre med, samboeren er litt for hissig og forventer at det skal bli slutt med engang. Jeg er tålmodig og FORKLARER. Det har mye å si altså.

:o)
vålerenga12_&_Daniel
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------