Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

April 2007 Klubben

Her kan dere som har født i denne måneden utveksle erfaringer og gode råd med hverandre.
1år imrg og brekker seg/kaster opp enda...
00:36 10.05.2008
...av 8mnd middagsglass og mye annen "mat i biter".

Kjex, knekkebrød går fint, men mye annet er ekkelt.

Lever fortsatt mest på grøt og fruktglass/middagsglass....

FRUSTRERENDE!!!! Må hele tiden ha vannglass klart for å "skylle ned"
hvis han skulle brekke seg....

Trodde etterhvert alt skulle skli ned jeg men...

ANDRE????????????????????????
MÅNS (m/lille Marius)
Sv: 1år imrg og brekker seg/kaster opp enda...
20:47 12.05.2008
Kine er blitt mye bedre i det siste,nesten over natta når jeg tenker meg om..Nå spiser hun en del av det som vi spiser.Fiskekaker,pudding,fisk,kjøttkaker,lapskaus....etc.Hun spiser grøt til kvelds og av og til til lunsj.Ellers går d i brød.Og 2 x pupp om dagen:-)
KJJSBOO/Med Kevin,Kaja og Kine
10:42 26.05.2008
Heia.
Har samme problemet her. Jenta mi fyllte 1 år 1mai, og spiser kun grøt, jogurt og fruktglass(moset). All mat med biter i er fy fy...
Hun brekker seg og kaster opp, hvis det er "klumper" i maten. På 1 års kontrollen hadde hun kun lagt på seg 160 gramm på over 2 måneder, men heldigvis var lengdeveksten ok. Hun spiser ikke engang små brødbiter, da må de være "mikroskopiske" små:-( Jeg kan ikke telle alle de gangene hun har kastet opp maten, det har skjedd MANGE GANGER. Veldig frustrerende.........
skata
23:08 27.05.2008
Samme her! Vi øver på brød og annen voksen mat!
MÅNS (m/lille Marius)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------