Beklager men.. Jeg er jente...
Og fy f.... for en drittsekk han er!
Hadde sambo hatt en slik samtale med eksen sin hadde jeg helt seriøst kappet av han hans edle deler..! Han vet heldigvis hvordan jeg reagerer på slikt, og jeg har gitt klar beskjed om hva som skjer om han flørter med gamle flammer eller har kontakt med eks dama si.. Bare slik at det er sagt, så er eks dama hans den mest slue og ekle damen jeg vet om! Utseende har hun heller ikke med seg, så er ikke redd sånn sett..
Håper du tar til mot nå og snakker med han!
At han har sett puppene hennes for en mnd siden tyder jo virkelig på at han har vært utro mot deg igjen! Det skjønner jo alle og enhver!
Ta det opp nå, fortell at du såg samtalen de hadde på msn, hva som ble sagt og hvor utrolig såret du er.
Så får du gi han et ultimatum der du sier at enten kutten han kontakten HELT med henne, ellers er det det siste han ser av deg.
Ta tak i ting og ikke være naiv og dum!
Du er tøff og sterk, dette klarer du flott!!
At han gir deg oppmerksomhet osv kan være for å skjule hva han egentlig holder på med med eks dama! Slik skal det ikke være, har utrolig vondt av deg!
Ønsker deg all lykke til! Men ikke la han ha deg rundt lillefingeren, stå opp, rak i ryggen og si hva du mener! INGEN skal behandle deg på den måten, det godtar du ikke i det hele tatt!
Du skal bli behandlet med respekt slik du fortjener, og det er ikke det du blir slik som ting er nå!
Stor klem til deg! |