Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Han klarer ikke å holde seg unna andre jenter..
12:46 10.05.2008
For en måned siden oppdaget jeg til min store fortvilelse at typen min hadde hatt en lengre samtale på msn med eksen sin.De hadde hatt på cam, og han nan nevnte blandt annet at han tenkte på puppene hennes. Han var uttro med henne i begynnelsen, men kom grinende tilbake til meg og ba om godt vær. Det er et år siden nå.

Han skrev også om han kunne få se puppene hennes, siden det var så lenge siden..Hun sa at det var bare en måned siden. Da svarte han at en gang i måneden va fint. Hun sa at han heller burde si alle de tingene til meg, siden det var meg han snart skulle gifte seg med, da sa han at datoen for bryllupet ikke var bestemt ennå, så det var ikke så farlig. Han sa mange andre sårende ting også, og det gjør så ufattelig vondt!

Lurer på hva som svirrer oppi hodet hans! Trodde vi hadde det fint jeg. Han er veldig omsorgsfull ovenfor meg, og går hele tiden å stryker meg på magen og sier hvor mye han gleder seg til å bli pappa.

Vet ikke om jeg orker flere nederlag fra den gutten der. Han har også hatt kontakt med "venninner" på sms. Vet at han har vært skikkelig forelska i hun ene han kontaktet for et par måneder siden.Hvorfor gjør han dette??

Jeg elsker han, og ønsker så sterkt at det bare skal være meg for han også, men samtidig så går jeg hele tiden å er bekymret for at han skal gjør et nytt "stunt"

Noen som klarer å forklare meg hva han tenker, eller som er eller har vært i en lignende situasjon?
Anonym
Sv: Han klarer ikke å holde seg unna andre jenter..
11:39 11.05.2008
Beklager men.. Jeg er jente...
Og fy f.... for en drittsekk han er!
Hadde sambo hatt en slik samtale med eksen sin hadde jeg helt seriøst kappet av han hans edle deler..! Han vet heldigvis hvordan jeg reagerer på slikt, og jeg har gitt klar beskjed om hva som skjer om han flørter med gamle flammer eller har kontakt med eks dama si.. Bare slik at det er sagt, så er eks dama hans den mest slue og ekle damen jeg vet om! Utseende har hun heller ikke med seg, så er ikke redd sånn sett..

Håper du tar til mot nå og snakker med han!
At han har sett puppene hennes for en mnd siden tyder jo virkelig på at han har vært utro mot deg igjen! Det skjønner jo alle og enhver!
Ta det opp nå, fortell at du såg samtalen de hadde på msn, hva som ble sagt og hvor utrolig såret du er.
Så får du gi han et ultimatum der du sier at enten kutten han kontakten HELT med henne, ellers er det det siste han ser av deg.

Ta tak i ting og ikke være naiv og dum!
Du er tøff og sterk, dette klarer du flott!!

At han gir deg oppmerksomhet osv kan være for å skjule hva han egentlig holder på med med eks dama! Slik skal det ikke være, har utrolig vondt av deg!

Ønsker deg all lykke til! Men ikke la han ha deg rundt lillefingeren, stå opp, rak i ryggen og si hva du mener! INGEN skal behandle deg på den måten, det godtar du ikke i det hele tatt!
Du skal bli behandlet med respekt slik du fortjener, og det er ikke det du blir slik som ting er nå!

Stor klem til deg!
Anonym
12:10 11.05.2008
Takk for svar:)

Har snakket med han, og fortalt han hvor skapet skal stå. Er bare at jeg er redd det vil gjenta seg lkevel. Har så lyst å kunne stole 150% på han, men er vanskelig etter en slik situasjon. Skjer det igjen er det rett på dør. Kan ikke godta alt!

Han har kun sett puppene hennes på msn..ikke at det er akseptabelt, men det er bedre enn at han har vært hos henne ihvertfall.

Han har slettet henne fra msn, og hun har slettet han, så han får ikke tak i henne der mer ihvertfall..men det finnes jo telefoner da. Off! Blir så dårlig av å tenke på det!

Anonym
00:45 15.05.2008
Det skjønner jeg godt!!
Bare husk å vær litt skeptisk, men prøv å stol på han så mye du klarer.
Gi grei beskjed om at han må tjene tilliten din tilbake, for slikt er ikke OK i det hele tatt!
Syns du har vært tøff og sterk som har tatt det opp med han.
Om du kjenner denne dama litt ville jeg faktisk også ha pratet med henne og bedt henne holde seg unna. Om hun tar kontakt med mannen din kan det være vanskelig å la være å svare for han vet du..

Håper alt går fint, vis at du er litt sjef her, og at det er rett på dør neste gang;)
Masse lykke til videre!;)

Hilsen anonym som svarte sist;)
Anonym
16:25 15.05.2008
Du, virkelig.... En mann med så liten respekt for kjæresten sin fortjener ingen ny sjanse. Han er ikke utro, han ydmyker deg totalt. Finn noe bedre, for en taper...
Anonym
11:42 16.05.2008
Ingen mann skal oppføre seg slik mot sin kjære.. hadde det vært meg hadde jeg ikke vært med denn mannen et sekund mer enn jeg måtte. Å gifte seg er en dårlig ide i hvertfall...
Anonym
00:52 23.05.2008
Slår meg i samme enighet som alle andre her. Jeg er mann, så jeg vet hva jeg snakker om. Dere skal gifte dere og han driver å flørter på msn-chatt.....Og i tillegg har vært utro med exsen sin. Hvis du fortsetter å beholde ham, så vil han fortsette å skuffe deg. Jeg tror det er best at du kvitter deg med ham, før du finner ut at han chatter enda...

Det at han sletter kontakten sin på msn vil ikke automatisk si at han ikke klarer å gjenoppta kontakten på samme sted. Det er 1 tastetrykk så har han u-slettet kontakten sin.

Uansett så skal dere ha barn også og da kreves det 110% oppfølging fra han. Tror du han greier oppgaven etter hva du har opplevd?

Mann76
11:00 27.05.2008
Når han oppfører seg sånn til og med når du er gravid tror jeg ikke det er noe håp om at han blir noe bedre. Jeg hadde sparket han rett ut.
Line 76
23:27 27.05.2008
jeg hadde kuttet med han tvert, men skjønner at det kan være vanskelig for mange. men husk på at du har en liten en å tenke på også, det er ikke bra for et barn å vokse opp med en far som til stadighet er utro mot dens mor..
ninajs
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------