Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Har noen en samboer/mann som er elektriker de kan spørre for meg??
19:26 10.05.2008
Hadde en elektriker her i går som bare skulle flytte på en stikkontakt som satt litt feil bak komfyre. Den satt slik at jeg ikke fikk dyttet komfyren skikkelig inn Når jeg kom tilbake fra jobb så virker plutselig ikke de to stikkontaktene bak tv'n....kan dette ha noen sammenheng? disse kontaktene er jo langt fra hverandre, og alle andre virker. har sjekket sikringene også, så det er ikke det som er galt.

Nå er det jo både helg og helligdager, så jeg har jo ingen tv....men hva kan være galt tro??
St.Sunniva
Sv: Har noen en samboer/mann som er elektriker de kan spørre for meg??
19:42 10.05.2008
Hei :o) han elektrikeren kan ha koblet feil, og at det er årsaken til problemet ditt, ta kontakt med han på tirsdag du. Inntil det kan du jo bare finne deg en skjøteledning så du får sett tv :)
mamman til isak
19:44 10.05.2008
hehe....ja det tenkte jeg jo ikke på engang ;-) Skjøteledning er tingen.

Men jeg forstår liksom ikke helt at han kan ha koblet feil bare ved å flytte på en stikkontakt....hmmm...men så er jeg jo absolutt ingen elektriker heller da
St.Sunniva
20:06 10.05.2008
Har en elektriker her som sier at det er en mulighet for at han som fikset kontakten på komfyren din har vært borte i noen ledninger som er i veggen (ligger sammen med komfyr stikkkontakt ledningene inne i veggen ?) og at de ledningene kan ha noe å si for kontakten du bruker for Tv'en. Men at da har han hatt max uflaks.

Det kunne være en annen feil også men den trodde var han det var minde sannsynlig.

Mer kunne han ikke si utifra at han ikke har sett på noe selv så det ble litt gjettelek sa han ;)
BeepBeep
20:40 10.05.2008
Forstår det liksom ikke helt selv, men de må iallefall pent komme tilbake på tirsdag for å ordne det ;-)Trodde jo først at strømmen hadde gått jeg, helt til jeg fant ut at kontaken på andre siden av rommet funket helt fint...hehe

St.Sunniva
21:18 10.05.2008
Sambo sier her at hvis det er noen som har koblet de kontaktene i stua i på samme kurs som komfyren kan elektrikeren har fjernet disse ledningene da de antageligvis ikke hadde tilfredsstillende tverrsnitt.... ( at det ikke er lov)
Sola Smiler 2 jenter...
22:03 10.05.2008
Leiligheten er helt ny, og de som var her i går er de samme som har installert strøm i hele leiligheten, så jeg regner jo med at de vet hva de driver med....men han nevnte jo uansett ingenting til meg om det. Tok han liksom 10 minutter å flytte den kontakten litt lenger bort på veggen(kanskje 10 cm).
Skjønner liksom ikke hva han kan ha koblet galt heller nesten....
St.Sunniva
22:33 10.05.2008
Heeei!!! Likte ikke den overskriften jeg. Hvorfor ikke spørre etter en elektriker bare? Kan vel finnes DIB-damer som er elektrikere ;-)
Mammatileipia
22:36 10.05.2008
Kunne også være at jeg henvendte meg til en Dib-mann med en kvinnelig samboer som er elektriker...hehe.. ;-)
St.Sunniva
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------