Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Jeg orker ikke mer...
20:24 10.05.2008
Jeg er jo sykebildama her som dere sikkert vet. Har gått noen runder med meg selv, sliter i jobben. Jobben er forsåvidt grei, men jeg har eneomsorgen for poden noe som har ført til mye slit for å få dagene til å gå opp med barnepass osv. Var sykemeldt 5 uker i vår fordi jeg var utslitt. Tilbake på jobb så dør mormor, og ny runde med psykisk stress. Har nå jobet i 14 dager, og jeg kjenner rett og slett at jeg mistrives her. Hele greia er trist, han jeg går sammen med snakker ikke, de andre har humor seg imellom, jeg får ikke fellesmailer og det blir hvisket om mitt høye fravær (5 uker sykemelding, kanskje 7 dager egenmelding pga sykt barn, jeg har krav på 42 dager på ett år).

Har nå søkt skole fra høsten av, håper det går i orden. Min plan var å jobbe 100%, og gå deltidsutannelsen (75%) ved siden. men nå kjenner jeg at bare jobben alene tapper meg for all energi...kan man bli sykemeldt for å være psykisk nedkjørt, eller må man ha dokumentasjon på feks mobbing for å komme dithen? Jeg klarer ikke finne overskudd, gruer meg bare til å gå på jobb, lenger etter fri og unngår arbeidsplassen når jeg ikke har vakt (satte himmel og jord i bevegelse for å få lagt et viktig møte til den dagen vi skal ha grilling på jobb, så jeg hadde grunn for å ikke komme).

Huff, er det andre som sliter på jobb? Hva gjør dere?
LisseUmmaNuddeAtteJam
Sv: Jeg orker ikke mer...
20:49 10.05.2008
du har PM
mortilgunnar loves Mersell
21:26 10.05.2008
Takk gunnarmamman.. :-)
Noen fler som vil tenke litt for meg?
LisseUmmaNuddeAtteJam
21:31 10.05.2008
Så trist at du sliter så mye psykisk da, men det henger jo litt med når man er alenemor og mister en som står en nær og ikke minst ikke føler seg så vel på jobben.

Synes du skal ta turen til legen din jeg. Snakk med h*n. Fortell h*n akkurat hvordan du har det og hvordan det tærer på deg.

Du kan ikke gå på jobb og slite deg ut enda mer for du har jo en mindre en å tenke på.

Hvis din lege er en forståelig person tror jeg ikke det skal være problem og få en sykmelding når du sliter så mye.

Masse god bedring til deg. Håper du får samlet deg :o)

Stoor klem :o)
ღPhunk har 2 herligeღ
21:36 10.05.2008
Jeg vil tro at du får en ny sykemelding av legen når du forklarer situasjonen for ham.
Det er vel en sykemeldingsgrunn som heter utbrenthet?
Verken du eller arbeidsgiver er tjent med at du er i jobb akkurat nå.
Har du forresten tatt opp situasjonen med arb.giver?
Fortell hvordan du føler det.
Ikke så enkelt å få kabalen til å gå opp når du er alene med ett barn og jobber til alle døgnets tider.
Kanskje arbeidsgiver kan tilrettelegge litt for deg?
Sånn at du feks får mest dagvakter.

Er du utslitt,så sykemeld deg!
Du trenger tid for å komme over ting som har skjedd.

Hvis arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge,så sats heller på skole til høsten.
Sender deg en go`klem =)
esmase
21:51 10.05.2008
Takk....trenger å høre at jeg ikke bare er sutrete og vanskelig. Må vel tenke som en sa til meg: jobben er ikke lojal ovenfor deg, så hvorfor være lojal mot jobben?

Er vanskelig å tilrettelegge desverre, vaktene er på 48 eller 72 timer, åkke som.
LisseUmmaNuddeAtteJam
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------