Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Oki, da skal jeg på date da...
20:28 10.05.2008
Jah. Har sagt ja til denne daten da, etter at denne mannen kysset meg og lagde kaos i hodet mitt. Nå angrer jeg som bare det og er et nervevrak!! Gidder noen krysse fingrene for meg ikveld??
Åh...da blir det nok du som får æren, Northern ;-)
Jeg må nok pusle meg i seng, sirru. Har 5-åring i dag (faktisk, siden det er bikket midnatt), i tillegg til at svigerinna mi har konfirmasjonsdag, så her blir det feiring. Alt henger klart, kystdrakter og festdrakter - pakkene er bært opp til soverommene. Gleder meg, jeg.
(hadde det ikke vært for de akkurat litt for trange skoene jeg skal prese på meg...)
Da er jeg trygt hjemme igjen (alene for de som måtte lure) :)
Daten var koselig den, men det føles rart å date en du kjenner så godt. Vi har jo tilbtagt masse tid sammen, så på hvilken måte er det egentlig annerledes nå? Men så er det det likevel..
Uansett, han hadde arrangert piknik i en låve! Rettere sagt på høyloftet med gumlende hester under oss. Originalt, det skal han ha. Jeg har jo ridd siden jeg var 4 år gamel, så jeg syntes det var koselig. I tillegg kom gammel bonden ut og spilte trekkspill! Jeg lo nokså mye :)Altså, der sitter man på et høyloft, på en date med en gammel kompis, og en underlig (men søt) gammel mann spiller Ny opplevelse... :)
Har altså hatt en hyggelig kveld selv om jeg har slitt med svette håndflatre. Nervøs jeg? Fikk nå et godnatt kyss, og dte bl eigrunnen like kaotisk som sist. Kroppen min mener det å bli kysset er skikkelig stas, men hjernen min slår kollbøtter i protest. Det skal ikke være enkelt nei.
Konklusjon, jeg har takket ja til en date til, men akter ikke å forte meg med noe, ei heller forplikte meg til noe. Så det var igrunnen det. MEn han kysser bra da ;)
Helt tydelig at mannen bryr seg om deg, og at han er en bra fyr (men det visste du jo, siden dere er gode venner). Du trenger ikke stresse med noe eller forplikte deg til noe i det hele tatt, du kan bare kose deg og nyte denne tida, så lenge du føler det er riktig for deg.
Wow, så bra!!!
Vet du, jeg har en venninne som er i samme situasjon som deg. Hun er så smått begynnt å snuse på dating hun og, ett år etter. Og hun sier som deg, kroppen syns det er stas, hodet (hjertet?) henger litt etter. Men du skal tenke på to ting som er viktige nå: det ene er at du er edru og klar i toppen (sånn i vanlige fall), og uansett hvordan det går med denne mannen er det ikke noe du våkner opp og angrer på i morgen, fordi du kjenner ham fra før. Det andre er at mannen din garantert hadde ønsket at du hadde det godt. Han har ingen glede av at du ikke unner deg en flørt, et forhold eller bare en date.
Han er absolutt en bra fyr som har dametekke til tusen. Derfor lurer jeg litt på hvorfor i all verden habn vil involvere seg med en som har så mye bagasje med seg som jeg. Og ikke har jeg pakket den ut ferdig heller :)
Jeg må nesten bare å vente å se hva det blir til, for jeg vet slettes ikke hva jeg føler nå. Tror ikke jeg får sovet så mye i natt :)