Sv: hvoe tidlig kan en graviditetstest være positiv?????
21:10 10.05.2008
jeg har alltid testa 3 dager før jeg skulle begynt på den pillefrie uka mi (når jeg gikk på p-piller). Da har jeg alltid fått mensen 5 dager ut i den pillefrie uka... og det har vært positivt svar der, hver gang...
23:52 10.05.2008
Ok. Siden du er så grei å svarer meg på disse spørsmålene, fyrer jeg løs et par til:
- Hvor tidlig kan man kjenne symptomer?
- Hvor stor er sannsynligheten for å få eggeløsning utenom eggeløsningsperiodene? Har hørt at orgasme kan utløse ekstra eggeløsning..
Vi tok nemlig en liten sjanse for en uke siden, og jeg føler at det er et eller annet spesielt.. Men samtidig tenker jeg at det er høyst usannsynlig. Det var en uke før eggeløsning skulle vært, og det tar vel vanligvis litt tid før symptomene kommer. Sannsynligvis er det vel bare litt ønsketenkning fra meg..:-) (Vi skal snart slitte med prevansjon, men hadde tenkt å vente et par mnd. til). Bare jeg som er overklar...Hehe.
00:10 11.05.2008
2-3 dager senere merket jeg at det var noe som skjedde med livmoren min.
Vi hadde samleie 14 dager etter mens, og det ble full klaff på første forsøk. Tror det er mest sannsynlig å bli gravid 12-16 dager etter mens. Og det er riktig at orgasme kan utløse eggløsning.
00:15 11.05.2008
Det hadde vært litt gøy..:-) Kjennte sånne stikkninger et par dager etterpå. Ellers har jeg vært veldig kvalm et par ganger, og hatt en uvanlig hang til drittmat og sjokolade. Jeg pleier å spise veldig sunt..