Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Folk er så jævla smålig og ondskapsfulle...."samme som krangle"
21:39 10.05.2008
Av alt man er nødt å kritisere ,så må man kritisere familjen til Engla sitt valg om å kringkaste begravelsen. Hele Norden engasjerte seg og fulgte dramaet og såg med vantro utvikklingen som endte i at hun ble funnet drept. Synes det er flott at familjen vil dele begravelsen med alle som som fulgt med og virkelig følt med familjen.
Samme om man mener det er uriktig å gjør dette, så skjønner jeg ikke behovet for å rakke ned på det valget. Hva er vitsen??Hva for godt vil komme ut av det?. Nei det er ikke annet en smålig og ondskapsfullt.
:o((
Jeg skjønner heller ikke vitsen. Man tier i all stillhet.
Likevel, så har dette blitt en offentlig sak. Og er det noen man må slakte så er det mediene - som kun er ute etter å tjene penger på dette.
Enkelte personer vil alltid forebeholde seg retten til å si sin mening, dersom muligheten blir gitt til dem.
Får håpe at familien er rasjonelle nok til å tenke at de som har kommet med offentlige uttalelser og deltatt på meningsmålinger - er de som ikke er intelligente nok til å forstå at visse valg respekterer man tross av..
Syntes de skal få gjøre det på sin måte uten kritikk jeg...
Det er ingen som vet hvordan man reagerer om man kommer oppi det samme selv, eller for den del ingen som reagerer likt på sorg... Folk må da få sørge på sin måte,og kunne gjøre ting på sin egen måte. De som sitter å kritiserer sånne ting, kan ende opp med å få seg en real overraskelse den dagen de sitter i dyp sorg selv, etter å ha mistet en av sine aller kjæreste..... Blir irritert på folk som absolutt skal kritisere sånne ting... La nå folk få gjøre ting på sin måte,,,,, så enig med deg Cat 68