Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
HJELP,HJELP! Tror det er mulig det er vannkopper jeg begynner å få!!!!
21:44 10.05.2008
Nå er jeg ganske nervøs her jegsitter!! Min sønn har hatt vannkopper og utbryddet hans kom for ca 2 uker siden. Han har vært i fin form under hele sykdommen, ingen feber eller kløe. Han har vært heldig der:) men, tok nesten 2 uker før alle hadde fått skorpe på.
Nå er det kanskje min tur? MIn mor er ikke sikker på om jeg har hatt det, "hun tror det" men kan ikke si med sikkerhet:( Jeg begynnet i går med feber og sykdomsfølelse, verk i hode-øre. Hatt feber i hele dag med samme sykdomsfølelser. Tar paracet og det hjelper mye, men med en gang paraceten begynner å slutte å virke blir jeg mye dårligere med en gang. Er kjemeredd her jeg sitter og håper det bare er influensa men har en ekkel følelse:( hatt litt tannverk også om det har noe å si. Bokstaveligtalv verkeer hele kroppen min uten paracet, hatt feber opp i nesten 39.
Grunnen for at jeg er så nervøs er fordi jeg har hørt og lest at vannkopper kan slå hardt ned på voksene:((
VÆR SÅ SNILL kan noen betrygge meg på en eller annen måte? Er det noen av dere som har hatt vannkopper i voksen alder og hvordan det gikk med dere? Høres det ut som influensa eller grøss og gru vannkopper?
Hilsen en veldig fortvilet og syk mamma
sexymamma;)
Sv: HJELP,HJELP! Tror det er mulig det er vannkopper jeg begynner å få!!!!
21:55 10.05.2008
dytte
sexymamma;)
Sv: HJELP,HJELP! Tror det er mulig det er vannkopper jeg begynner å få!!!!
21:58 10.05.2008
Jeg kan egentlig ikke svare deg så godt, men...
Trodde vannkopper begynte med prikker, så kom feberen etterpå.
Så kryss fingrene for at det "bare" er influensa eller forkjølelse;) Og er du sikker på det er tannverk? Kan jo være bihulebetennelse...hvis du er tett i nesa da. Det kjennes ofte ut som tannverk
Maktå på Straen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------