Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Noen som har fått alle barna sine til nå og hatt fast jobb på en plass?
21:45 10.05.2008

Altså, dårlig forklart...
Jeg har fått to barn og hatt samme arbeidsgiver hele tiden.

Mamma til 2 ♥♥
Sv: Noen som har fått alle barna sine til nå og hatt fast jobb på en plass?
21:46 10.05.2008
Ikke jeg, og takk gud for det. ;o)
*JoSo*
22:36 10.05.2008
Nei, heldigvis. Har ikke noe ønske om skulle ha jobbet 17 år på samme sted nei...
oktaviastar
22:58 10.05.2008
Jeg har fått fire barn på syv år, mens jeg har vært fast ansatt på samme sted. Jobber på skole, og når jeg begynte på igjen etter nr tre sa rektor (litt spøkefult) at jeg ikke trengte om å befolke verden alene.....!!!!! tenker han var happy når jeg annonserte nr fire!! Han kom såklart med en smart kommentar, men jeg bare smilte søtt, og sa at det var bevis for at jeg er en effektiv dame. Nå er mannen sterilisert, så da kan jeg berolige rektor om han kommer med en kommentar når jeg begynner på igjen. Har fått bare positive kommentarer fra alle, bortsett fra disse smågruffene hans..
silia
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------