Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Fy fader for et møkkavær!! Dette måtte snupp ha på seg når vi skulle ut i dag:
21:50 10.05.2008
- ullundertøy
- ullklær fra nøstebarn
- reima tec vinterdress
- troll vintervotter
- tykk vinterlue
- ullhals
- cherrox med tynne ullsokker oppi.

Det er 3 grader ute, det snør vannrett, og det er stiv kuling!!!!!!

Jeg må ha vært sinnsyk i gjerningsøyeblikket når jeg gikk med på å flytte nordover igjen!!!!! *HYYYYL* :o(
*JoSo*
Sv: Fy fader for et møkkavær!! Dette måtte snupp ha på seg når vi skulle ut i dag:
21:52 10.05.2008
Dette hadde mine på seg i dag: shorts og t-skjorte ;-)
Honningmelon
Sv: Fy fader for et møkkavær!! Dette måtte snupp ha på seg når vi skulle ut i dag:
21:53 10.05.2008
Jeg er solbrent på nesa!
*æddabædda*
tillab ™ føkkings fødeklar
21:54 10.05.2008
Sikkert sommeren vi i sør norge får dette, mens dere i nord får hele sommeren med kanon vær... Er det ikke sånn det ofte er? Men skal innrømme at det er deilig med sol og sommer nå! Men sommeren kommer til dere også snart C",)
Mamma+Pappa=Go`gutt
21:52 10.05.2008
snuppa mi har hatt på seg

t-skjorte
shorts
bleie
solhatt
og solfaktor 50

hehehe...*gnir det inn*
Goldenticket
21:54 10.05.2008
Akkurat likedan her også idag!!
Drittvær.
Kan ikke fatte og begripe at jeg flytta hit frivillig!

Jeg vil bo lengre sør=)

Syns våren er den definitivt verste tiden å bo nordpå: Alle andre har finvær og t-skjorter,mens vi fortsatt har vinterhyre på....

Og som om dagen idag ikke var nok,så melder de 2 grader og sludd i morra også!!!!!!!!!
DRITT
DRITT
DRITT OG
DRITT

esmase
21:58 10.05.2008
Godt å høre det er flere som surer over været!

Har bodd sørpå i mange år, så jeg vet jo at i mai er det grusomt store forskjeller på nord og sør, plaget meg ikke en dritt når det var jeg som bodde sørpå! Må vel ha på meg vinterdressen over bunaden neste lørdag sikkert.....*hulk*
*JoSo*
22:00 10.05.2008
*Gnir det inn*
Dette hadde eldstejenta vår på i dag: Kjole, solhatt og solkrem. Var ute fra 9.30-19 og solbrent selv om hun ble smurt inn 3(!!!!!) ganger.
*2 LyKkEtRoLL*
22:02 10.05.2008
*ignorerer*

Hehe..... kan tipse deg om uv drakt, da blir hun garantert ikke solbrent. :o)
*JoSo*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------