Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Har noen av dere hatt akupunktur?
21:50 10.05.2008
Fikk nåler i ørene på torsdag, slike små som skal være i ei stund. Skulle ta av plaster om ei uke, og så skulle de falle ut av seg selv.
Men noen av de er sinnsykt vonde, spsielt å ligge på de om natta:( Var deres vonde lenge?
Men, men så lenge det hjelper får jeg heller lide litt;)
Maktå på Straen
Sv: Har noen av dere hatt akupunktur?
13:42 11.05.2008
Jeg driver med øreakupunktur og har satt tusenvis av nåler i ørene på folk - mest DETOX, men også slike permanålene som du har. Da setter jeg punkter som hjelper mot sult eller smerter i rygg og nakke.
Nå vet jeg ikke hvilke punker du har fått, men er de vonde så kan det jo tyde på ar de er på rett plass. En sjelden gang kan det bli infeksjon i permanåler (det vil da bli vondt og rødt) og da må en straks ta de ut. Jeg har aldri opplevd at noen har fått infeksjon når jeg har satt permanåler, men informerer om faren og at hvis det skjer så må de fjernes.
Min erfaring er at punkter som går på rygg og nakke er veldig vonde. Når jeg har satt slike på meg selv (vond nakke) - så gjør det så vondt at jeg ikke kan ligge på den siden nålene er. Slik er det ikke når jeg setter nåler mot sultfølelse. Det har jo noe med at det er blokkeringer på nakkepunktene siden jeg har så mye nakkesmerter. Da hjelper nålene til at blokkeringene blir mindre og energibalansen bedre. Nålene hjelper i hvertfall godt på nakkesmertene.
roxanne
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------