Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Fly med vogn
21:55 10.05.2008
Skal ut å fly, skal ha med meg min splitter nye emmaljuga vogn.. men får hele tiden høre at det er så mange vogner som blir ødelagt på fly.. har dere opplevd dette? å evt, hva har blitt ødelagt?
Becca me gulle:)
Sv: Fly med vogn
21:57 10.05.2008
Måtte le litt av overskriften. Så for meg en vogn i lufta der ;)

De behandler ikke vogner akkurat fint bestandig nei. Men et tips er å bruke SAS ikke Norwegian. SAS tar ansvar for evt. ødeleggelser. Det gjør ikke Norwegian...
Vogna vår er helt håpløs å slå opp etter et par turer med fly. Og søstersen sin vogn drar noe enormt mot venstre.
-pusen-
22:03 10.05.2008
skal fly med sas da heldivis:) satser på vogna er like hel
Becca me gulle:)
22:08 10.05.2008
Det pleier å gå ganske greit med de. De er litt mer forsiktige ettersom de vet at de må betale dersom de ødelegger den... Men pass på å sjekk den godt før du drar fra flyplassen. Evt. ødeleggelser må rapoteres med en gang.
-pusen-
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------