Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
hva legge si begrepet 'høy solfaktor' ?
22:01 10.05.2008
skal handle solkrem som skal ha høy faktor pga brannskade, men hvor høy er høy? hmmm holder det med 20 feks?

æsj. liker konkrete beskjeder jeg.
grå :)
Sv: hva legge si begrepet 'høy solfaktor' ?
22:05 10.05.2008
Hadde gått for sunblock jeg da tror jeg..
*2 LyKkEtRoLL*
22:09 10.05.2008
kanskje det ja. hun skal jo være ute med båt også så sola blir sterk. da er det kanskje beste med sunblock ja. takker
22:14 10.05.2008
Det kommer an på om det er en gammel eller ny brannskade.. Jeg har brannskade på ryggen.. ikke noe som synes noe særlig nå.., bare noen få arr etter blemmer.. Men der bruker jeg 15 på meg selv som regel, blir fort brent der.. ( sikkert blitt tynnere hud)..
Noen ganger bruker jeg ingenting.. rett etter skaden var "helet" så brukte jeg 30 eller noe vel.. =)
Blekkspruten....
22:29 10.05.2008
skaden kom i desember som var så den er rimelig ny. den er jo grodd fint, men kan sees hvis hun blir kald eller feks gira opp når hun gråter. det er et ganske stort område (store deler av magen, noe hals, litt rygg og hele undersida av ene armen).
22:31 10.05.2008
Stakkars, det hørtes vondt ut!

(ja, jeg skulle liksom logge meg av, men lillebolla kvikna til, så da ble det ikke senga på meg allikevel:-)
MamiMaribel
22:45 10.05.2008
ja, vi unngikk bare så vidt haukeland...

hehe kjent fenomen det der. får håpe hun finner roen snart så mamman får henta seg litt inn igjen :)
22:29 10.05.2008
Jeg vil på det sterkeste anbefale så høy faktor som mulig. minst 50.
(og tro det eller ei; man blir like brun som med 20:-))
På brannskader vil jeg tro det ikke kan bli høyt nok, men for barn generelt bør man vel bruke så høy faktor som mulig.
20 er ikke høyt med mindre man har god, mørk hud.
MamiMaribel
23:05 10.05.2008
Vi bruker solfaktor 50 på mini:)
liliea og baby Marius:)
23:07 10.05.2008
Da hadde jeg tatt på sunblock ja... Spesielt siden skaden er så ny...
Håååper på BIM ;)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------