Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Er det bare meg eller...
22:17 10.05.2008
Nå må jeg spørre om dere ville reagert på dette.

Jeg har en samober og et barn fra før. Samboeren min er ikke så veldig flink til å tenke "vi", så når jeg har barnet så kan han styre og ordne som han vil. Ikke det at han drar på byen hver fredag og lørdag, men er det noe som skjer så er han veldig snar å bli med. Dette gjør han ALDRI på mine frihelger som han liksom setter av til meg. Men det er jo da han burde dra, når jeg kommer meg så kan vi kose oss hjemme når vi må være hjemme.

Denne helga har jeg snuppa. Så dro han ut igår. Ikke noe forvarsel, sa han skulle til en kompis, kom hjem klokken 4 og sov halve dagen. Så ikveld var vi alle (med barn) invitert på middag. Dro dit, vin ble servert og han ble igjen. Hjem kjørte jeg alene med snuppa for å få henne i seng. Bare lurer på om dere hadde funnet dere i dette? kjenner jeg begynner å bli lei, sier det til han men det virker ikke som han forstår dette.
Snøfrisk
Sv: Er det bare meg eller...
22:21 10.05.2008
Nei det hadde jeg ikke likt.
Han visste du hadde barn når han blir sammen med deg så da får man ta hele pakka. Skulle bare mangle, han må jo finne på ting med datteren din og bygge opp tillit osv.
Be han skjerpe seg - FORT!
blåbæret
22:21 10.05.2008
Har du tatt opp dette med din samboer?Kanskje han ikke tenker seg om? Er lurt å prate sammen, så det ike blir et problem hvis dere med tid og stunder får et felles barn også.
Lykke til!
vecca
22:22 10.05.2008
Nei, hadde aldri funnet meg i det.

Alba34
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------