Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
Hva skal dere i sommer da?
22:17 10.05.2008
Jeg er fulltidsstudent og har en datter på 1 1/2 år. Blir en kjedelig sommer for våres del. Gidder ikke å dra alene på ferie med henne og ikke har jeg så mye penger til å reise for heller:(
oslojente80 Mina f 07.09.06
Sv: Hva skal dere i sommer da?
22:24 10.05.2008
Har en sønn på samme alder som jenta di. Har ikke lagt noen store planer-ser for meg at jeg gjør litt mer ut av det neste sommer hva ferie angår. Da har jeg lyst reise til syden eller dra til Kr. Sand:)
Iår har jeg bare tenkt at vi kanskje drar til et sted med badeland og dyrepark. Blir antagelig sammen med mine foreldre.
- Anonymine
Anonym
11:27 11.05.2008
Sønnen min blir 1år i juli. Vi var på sydenferie nå i april - det var herlig. Men dro å besøkte kjente - jeg hadde nok ikke dratt med han helt aleine når han er så liten. I sommer tenkte jeg ta han med på en overnatting med telt uti skogen, så blir det sikkert en tur eller to på hytta sammen med familien til bf. Forløpig har han kun hatt en natt sammenhengende borte fra meg, så de kan liksom ikke ta han med langt bort uten at jeg er i nærheten. Men vi komme så godt overenns alle sammen så det er ikke noe problem! Ellers kan det jo hende det blir no hytteturer med venner også sikkert noen dagsturer til stranden, frognerparken osv.. :)
Kosel
21:06 11.05.2008