Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
Hva skal dere i sommer da?
22:17 10.05.2008
Jeg er fulltidsstudent og har en datter på 1 1/2 år. Blir en kjedelig sommer for våres del. Gidder ikke å dra alene på ferie med henne og ikke har jeg så mye penger til å reise for heller:(
oslojente80 Mina f 07.09.06
Sv: Hva skal dere i sommer da?
22:24 10.05.2008
Har en sønn på samme alder som jenta di. Har ikke lagt noen store planer-ser for meg at jeg gjør litt mer ut av det neste sommer hva ferie angår. Da har jeg lyst reise til syden eller dra til Kr. Sand:)
Iår har jeg bare tenkt at vi kanskje drar til et sted med badeland og dyrepark. Blir antagelig sammen med mine foreldre.
- Anonymine
Anonym
11:27 11.05.2008
Sønnen min blir 1år i juli. Vi var på sydenferie nå i april - det var herlig. Men dro å besøkte kjente - jeg hadde nok ikke dratt med han helt aleine når han er så liten. I sommer tenkte jeg ta han med på en overnatting med telt uti skogen, så blir det sikkert en tur eller to på hytta sammen med familien til bf. Forløpig har han kun hatt en natt sammenhengende borte fra meg, så de kan liksom ikke ta han med langt bort uten at jeg er i nærheten. Men vi komme så godt overenns alle sammen så det er ikke noe problem! Ellers kan det jo hende det blir no hytteturer med venner også sikkert noen dagsturer til stranden, frognerparken osv.. :)
Kosel
21:06 11.05.2008
Har en gutt på 3 år. Vi skal besøke mine foeldre.Skal ha med kjæresten for første gang så det blir spennende. Jeg og kjæresten skal til syden ei uke. Så skal jeg og sønnen min sammen m ei vennine å drattra hennes til Kr-sand og se sabeltann. Mulig det blir en uke til Danmark og. Ønsker ALLE en flott sommer!!!
aman32
02:37 12.05.2008
Hadde planer om en 3 dagers tur til Kristiansand dyrepark med kaptein sabeltann forestilling.
Har lagt det litt på is, da guttungen ikke er helt i form.
Vil gjerne få en diagnose på det før jeg evnt bestiller tur
pøber´n & je
11:26 12.05.2008
jeg skal i hvertfall 1 uke på hyttetur med småen og søstrene mine. sansynligvis blir det en slags hoppe på tur til syden også. med småen og kanskje noen andre.
har snakket med en annen alenemor om og ta med barna på campingtur. det hadde vært morro men kaos... hehe

elllers har jeg bestilt en helgetur til meg og en vennine uten barn. vi skal på 5 strerjerners spahotell i sverige og spise 20 retters middag.. hihi.. og best av alt. jeg skal få sove 2 dager sammenhengene for første gang på 19 måneder.... :-)
mortilgunnar loves Mersell
00:38 15.05.2008
Kjekt å dra alene med kiden da:)

Gjort det hver sommer med gutten min, første gang når han var 4 mnd.
Nå må det jo nevnes at jeg er super sosial så blir altid kjent med folk når vi drar på ferie!

I år blir det deilig fordi han kan være i sånn sommer klubb (3år og opp)noen timer på dagene, så kan jeg sole meg skikkelig for engangs skyld!

serin@
21:52 16.05.2008
Vi skal først være hos en venninne noen dager, og så skal vi dra alle sammen til kr.sand og bo på hotell og ha 2 dager i parken. Og verden er liten du, for flere herfra skal i dyreparken samtidig med oss (er visst festival der da). Og nå er det bare 5 uker til vi drar!!!!!! Gleder meg :-)

Jeg har forøvrig vært på ferie alene med de to eldste, og det funker det også (før vesla kom til). Men det er alltid mer koselig med flere sammen :-)
Singelmamma & jentebanden
23:50 16.05.2008
vi skal til filippinene i 3 uker i sommer. jeg, minsten ( 2 år i september) min mor, onkel,tante og en vennine ;) gleder meg sykt til og reise. har hus der nede( min mor er fra filippinene), det er veldig deiligt også ;)
så etter det så blir det vel små ferier her i norge litt tror eg ;)
så skal jo minsten også til sin far i sommer kanskje ( er alenemor)
missy mamma til jonatan.f18.09
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------