Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Nå er russebestyret igang...
22:25 10.05.2008
I går når jeg gikk til jobb og ante fred og ingen fare kjørte en russebil forbi meg. De roet ned farten, og ut vinduet kom et VANNGEVÆR. Jada, jeg ble neddynka så arbeidsklærne mine ble kliss våte. KJempekjekt.

Rett nedenfor oss har vi også en rundkjøring, og HVER gang de kjører gjennom den rundkjøringen driver de og tuter og styrer. Hva er egentlig vitsen med det?

Og om en time eller to parkerer de nok bilene sine i garasjeanlegget som ligger 100 meter herfra, setter musikken på full guffe og bråker og hyler....

Hm, andre som begynner å bli lei russen?
Rebel & frøken ledning
Sv: Nå er russebestyret igang...
22:27 10.05.2008
Vært lei de i minst 8 år, he he:)

Jeg ble spruta på med vann på vei hjem fra jobb her om dagen også. Veldig festlig. Bare glad det ikke var noe annet enn vann jeg.
meg & lille vampyr
22:34 10.05.2008
JA det er bra... Men ikke noe kjekt å komme på jobb med våt uniform og uten skift...=/
Rebel & frøken ledning
22:43 10.05.2008
Ser sjeldent noe til russen jeg annet enn på 17 mai.. Ser bare en og annen russebil kjøre forbi fra tid til annen.. Ikke hører jeg noe til dem heller.. Russen her er vel kanskje generelt snill.. :)
Nr.3 på vei
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------