Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Noen som har brukt pergo her?
22:29 10.05.2008
?
polarsirkelen
Sv: Noen som har brukt pergo her?
22:32 10.05.2008
jeg har...
magdamaria
22:36 10.05.2008
Når man begynner med første kur. Da skalø man begynne på dag 5 i syklusen. Jeg har spottet litt i noen dager nå men venter mensen i morgen. Burde jeg regne første dag av spotting som dag en eller første dag med ordentlig mens?
polarsirkelen
22:37 10.05.2008
Er ganske sikker på at du skal begynne å telle på første dag med ordentlig blødning, men håper noen kan bekrefte dette for deg. Håper du lykkes i alle fall :)
magdamaria
22:41 10.05.2008
Takk for svar! Jeg har spurt legen også men han kunne heller ikke gi noe klart svar. Synes det er så vanskelig. Har ikke lyst å ødelegge en hel månde fordi jeg valgte feil dag.
polarsirkelen
22:43 10.05.2008
Du skal regne fra den dagen du får mensen. Spottinga skal ikke regnes med:)
Siaa 1SA, venter på Ivf
22:44 10.05.2008
skjønner godt det. Men spør inne på "slitere" eller "ass.befrukting". Der er det sikkert noen som kan svare
magdamaria
22:49 10.05.2008
oi, takk!! Visste ikke engang om de forumene jeg!
polarsirkelen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------