Sv: er bare i uke 27,men har så lyst og gjøre noe for babyen
22:41 10.05.2008
Jeg er 27+3. Jeg har et veldig redebyggerinstinkt denne gangen gitt, men har begrenset meg til å skrive lister over hva som trengs til baby, hus og sykehusbag. Har også tatt ned klær etter førsta som jeg skal gå gjennom, men vaske kan jeg vel ikke gjøre så tidlig, hehe.
22:45 10.05.2008
ja det er derfor jeg stresser litt skjønner du, har vært og fått stoppet fødselen 3 ganger allerede og går fast på bricanyl nå(har en kort livmorhals) hadde samme problem sist, men hun kom heldigvis ikke før uke 39:) så derfor satser vi på at det går bra denne gangen å:p
22:50 10.05.2008
Har dere et rom som babyen skal ha,eller et ekstra rom?Kunne satt alt klart der inne,sånn i tilfelle!Hatt seng og diverse stående klart med et laken over slik at det ikke blir så støvete!Så kan du heller se over ting når du nærmer deg termin hvis du ikke har født ena.
22:51 10.05.2008
gjøre klart barnerommet.. sette opp seng... henge opp bilder osv:) det gjorde jeg.. skrive dagbok.. det gjorde jeg ikk, men angrer på det... kjøpe inn bleier og babyoljer og sånne ting å sette klart på rommet.. selv om det ikke skal stå der når babyen kommer er det koselig å ha det klart.. vi flytta tilogmed senga inn til oss når han ble født, men synes det var koselig å a rommet å gå å titte på innimellom selv om han ikke lå der før han var noen mnd:) kjøpe klær... osv..
00:00 11.05.2008
Jeg laget fødebok=)
Hadde en notatbok der jeg skrev alt mulig - tanker om fødselen, tanker om å bli mamma, liste over hva jeg måtte kjøpe, liste over hva jeg måtte ha i fødebaggen... hehe, måtte ha full kontroll jeg=)
Ellers så kan du jo som andre nevner gjøre klart barnerom. Vi satt sammen sengen når jeg var 5 mnd på vei, hehe... den sto klart på rommet vårt, oppredd og alt... Syns det var så koselig=) så lå vi bare på nytt sengesett når vi kom hjem fra føden...
00:26 11.05.2008
jeg er i uke 29 og vil liksom ikke gjøre alt ennå heller..
Har ryddet mye i babyting og klær etter storebroren i huset. kastet ting, tatt vare på ting og solgt noe..
Skal kjøpe inn noe nytt og møbler til babyrommet og sånn. Jeg kommer til å begynne med det i slutten av mai beg av juni nå. Har termin i juli så er greit å begynne snart tenker jeg. Fødte 10 dager før sist så hvis denne også plutselig kommer er par uker før så er det greit å få det ferdig en mnds tid før termin kanskje??
Hmm men hva du kan gjøre i mellomtiden? Tja skrive ned ting du skal ha og ting som skal gjøres. Og kanskje fordele det litt utover? Skriv når du skal gjøre ditt og datt. Begynn å kjøp inn litt av det du skal ha også kan du jo vaske klær osv litt nermere.
Jeg har ikke vasket noe av det jeg har kjøpt ennå, venter litt med det.
01:27 11.05.2008
Hvis du har stoppet fødselen 3 ganger allerede, er det kanskje ikke så lurt å pusse opp og sånn, er det? Tror jeg ville satt meg godt ned i sofaen og strikket eller sortert klær i stedet jeg :-)
Eller nettshoppe masse kult til babyen, hehe :-)
11:26 11.05.2008
nei,har fått beskjed om og holde meg i ro, og å ligge mest mulig, meeen det er jo så kjedelig,og tungt, så jeg tenkte at jeg kunne gjøre noen rolige aktiviteter:p