Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
hva er deres ultimate feriested?
22:40 10.05.2008
enten et sted dere har vært, eller et sted dere drømmer om!

Mitt er Zanzibar.
Stinelille_med bebis i magen!!
Sv: hva er deres ultimate feriested?
23:32 10.05.2008
Umag i Kroatia. Har vært der 3 ganger.
moota m storesøster&lillebror
23:33 10.05.2008
Akkurat nå kunne jeg tenkt meg campingferie i sverige, sitte i et fortelt og høre på at regnet trommet på taket. Sikkert bare et lite koselig ferieminne som dukket opp i mitt stille sinn fra barndommens dager, for hvem ønsker seg vel regn i ferien? Hehe :o)

Leonora D
23:36 10.05.2008
Må si at det var utrolig deilig på Maldivene, men Azorene er nok uansett favoritten...
-pusen-
23:54 10.05.2008
Det absolutt behageligste er hjemme på terrassen i fint vær, med radio på, en god bok, god tilgang på kald drikke, kaffe og aviser. Snille unger som ikke maser og en gubbe som bare er snill og grei.... Det er den ultimate ferien! Deilig!

Og gjerne med en innlagt tur i skogen/marka, med bikkje, barn i bæremeis, kald drikke og sjokolade, og ivrig jakt på tur-o-poster. Uten mygg.... Da kan man nesten ikke bedre ha det - og så vet man at man har en god dusj i vente hjemme. :-D
Kakao™
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------