Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Ivory eller hvit brudekjole??
22:48 10.05.2008
Jeg har bestilt brudekjole, i ivory farge, og jeg begynner å angre på at jeg ikke bestilte den i hvit....Det blir en ganske enkel kjole, og ettersom jeg er "ganske" gravid, er det en typisk gravid-kjole. Hva hadde dere som er gift og hva skal dere ha som skal gifte dere?

Takker for svar:)
endeligmor
Sv: Ivory eller hvit brudekjole??
22:50 10.05.2008
har du pult? = lvory... hehe

jeg hadde ikke hat helt hvit kjole, ikke ivory heller for jeg har et uekte barn og ville følt at det ble litt falskt. men ivory er langt bedre en hvitt
(nå vet jeg at jeg er ganske sær)
mortilgunnar loves Mersell
Hva slags farge er denne ivory da?
meg & lille vampyr
22:51 10.05.2008
Jeg hadde brudekjole i ivory:) Veldig fornøyd, min lyse hud så litt brunere ut hehe :D
KineMor♥Cornelia m jenteimagen
22:54 10.05.2008
Hehe, ja har en sønn på litt over året og er gravid igjen, så er vel ikke passelig med hvit da, hehe...
Jeg har bestilt kjolen, det er lang leveringstid, så hadde ikke rukket og bytte dessverre...

Men virker som det er mer vanlig med ivory enn hvit enn jeg trodde:)
endeligmor
min var hvit med vinrøde broderier.

ivory er en veldig god farge synes jeg. tror det er lettere for de fleste å kle den enn hvit
grå :)
Jeg har kjøpt en i ivory!
Synes ikke noe om hvit brudekjole!
Men hvis du angrer, kan du ikke bruke angreretten og heller kjøpe en i hvit?
Fantasiløs*sønn06 og brud08
22:57 10.05.2008
Det kommer vel an på hva du kler? Ivory hadde ikke vært aktuelt for meg, siden jeg kler det dårlig. Jeg må enten ha helt hvit, eller kremhvit.
KOzy K og Nikolai
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------