Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Jeg bare lurer på en ting...
23:14 10.05.2008
De som bare er frekk og lager kvalm her inne... Hvorfor gidder de å være her? Folk med bare usakelige kommentarer og tulleinnlegg. Kan de ikke bare pakke sammen å dra? Det blir så mye svada å hoppe over her inne.
De synes vel det er morsomt. Og det er vel derfor de er her.....
Sån er det bare. Vi får endten la være å lese det de skriver, overse, krangle med dem, eller rapportere til moderator ;)
komemr slike med jevne mellomrom. gjort det alle de åra jeg har vært her i allefall. er bare å overse. er ikke like gøy hvis de ikke får noen respons. blir de for grove så rapporterer man dem så er de fjerna om en måneds tid eller så...
He,he..jeg også har fått med meg litt av sånt..Er ikke så frytelig mye innpå her men.. har opplevd flere ganger at jeg bare : kjære meg, hva slags mennekse er du da?:))tenker jeg av og til.. men bruker sjelden å svare på sånt. Hvis jeg svarer er det som regel en reaksjon på at jeg synes det er helt tullete:) tar noen i forvsvar etc.... Mye arti lesing til tider ja!:DD