Sv: jeg skjønner ikke at du gidder å begynne med å venne henne av med bleia nå.. hun kommer GARANTERT til å b egynne igjen når babyen kommer!!
23:24 10.05.2008
Herregud så dumt sagt. De fleste som har sluttet med bleie, skjønner jo fort hvor deilig det er å slippe å gå med. Aldri hørt om unger som gjerne vil begynne med de igjen....? Finnes vel tilfeller sikkert, men det er vel heller sjelden.
Syns hun er kjempflink jeg:-)
Sv: jeg skjønner ikke at du gidder å begynne med å venne henne av med bleia nå.. hun kommer GARANTERT til å b egynne igjen når babyen kommer!!
07:25 12.05.2008
Det er ikke så skjeldent at det skjer faktisk, mange barn som får tilbakefall og mange av disse vil gå med bleier som babyen. Men det behøver ikke skje, så det e rjo verdt et forsøk å prøve.
23:25 10.05.2008
så flink da!
her begynte vi med avvenning før malin kom, men måtte avbryte da malin kom litt tidligere enn forventa. kutta bleia helt noen måneder senere.
bare fortsett du. skulle hun få tilbakefall så er vel ikke det noen krise.
23:54 10.05.2008
Her sluttet vi med bleie like før termin, fordi jenta ville det selv (2 1/2 år). Jeg syntes ikke vi kunne nekte henne når hun bestemte seg for det selv.
Da babyen kom, ble det noen tilbakeslag hjemme, men hun var allikevel stort sett bleiefri i barnehagen.
23:58 10.05.2008
Så flink hun er!!!
Så teit og si noe sånnt. Det _kan_ bli tilbakefall, men _må_ jo ikke. Her var snuppa bleifri da hun var 2 1/2, og hun var 3 da mini kom. Hun begynte ikke med bleie igjen, men hun ble ekstremt knyttet til smokk og sutteklut.
Hev deg over sånne kommentarer, og ta det som det kommer.