Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Jeg setter så umåtelig stor pris på folk som tar hensyn til naboene sine..
23:22 10.05.2008
Nå bor vi takk og pris i øverste etg.

Dessuten er det veldig sjarmerende når naboen kommer halvfull en onsdag tidlig ettermiddag for å hilse på. Og når den informasjonen jeg kom med av praktiske gjøremål ble glemt allerede dagen derpå.

For ikke å snakke om når vi er tre enheter som deler hage og bolig. Og vi er to barnefamilier som har gjort det trivelig og barnevennelig i hagen vår, og tredjeparten bare bidrar med å pilse og drikke okke som det er helg eller hverdag i hagen.. Med kamerater på besøk.

Jeg har null toleranse og blir verdens dårligste nabo og mareritt.

Og kunne ikke dy meg. Jeg trampet opp og hamret på døren og spurte om de trodde de befant seg i Aiga Napa.

Nei, dævelen. Så skal de fattige få wienerbrød om det her skal fortsette.
Tøysetipp
Sv: Jeg setter så umåtelig stor pris på folk som tar hensyn til naboene sine..
23:23 10.05.2008
kjenner igjen frustrasjonen.. og er glad vi har flyttet!!

stå på!!
idas mamma-HØYGRAVID=)
23:46 10.05.2008
kjenner frustrasjonen ja
T-M sin mamma med en inside
00:02 11.05.2008
Ja jeg kjenner den frustasjonen jeg også.
*sitter bare å venter på at festen skal begynne i 03-tiden*
Denne gangen tror jeg at jeg ringer politiet... det er syke mengder mennesker som bruker befinne seg hos naboen.
Fru lilla
02:42 11.05.2008
Skjønner du blir sint =o)

Sånne naboer som du har, burde hatt eget hus, langt ute på vidda et sted. Langt fra folk og dyr og meg og deg...
Northernlights
09:21 11.05.2008
Så bra. Tenker de fikk noe å tenke på nå.

Har selv noen naboer her som flere av oss her i nabolaget omentrendt satte ut skuddpremie på i går. Kl 07.30 begynte dem og sage ned et digert tre. Kunne i det minste ha ventet litt til før dem satte i gang... Og *kremt* dem hadde leid inn polakker til gjøre det. Hørtes ut som et "gale-cirkus". Disse to polakkene plystret og skreik til hverandre og når dem ikke gjorde det så var det motorsaga som bråka.

Endte med at jeg kledde på 2 åringen og tok han med ut så vi sto og så på dem for han var jo veldig nyskjerrig på hva som foregikk. Kl. var da 08.30 så dem styra både vel og lenge.
mockanin
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------