Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Noen som har Ergo bæresele eller har prøvd den?
23:49 10.05.2008
Er dere fornøyde? Eller kjenner dere noen som har prøvd? Har en gutt på 9 kilo og er bare 4,5 mnd. Tror det kan bli tungt å bære han i baby bjørn etterhvert...
Sv: Noen som har Ergo bæresele eller har prøvd den?
23:56 10.05.2008
Veldig fornøyd med Ergo jeg, eneste jeg har prøvd utenom Babybjørn da.
Hadde med ergoen på tur, og da satt jenta mi på 16 kg iden. Sliten i beina, men ikke i rygg/skuldre.
Sv: Noen som har Ergo bæresele eller har prøvd den?
00:06 11.05.2008
Jeg hadde babybjørn bæresele før og har nå ergo bæreselen. Det er en utrolig forskjell. Med babybjørn så hang barnet mer løst og det var mer bevegelig og tyngre for meg, skuldre og rygg ble fort slitent.
Med ergo så sitter gutten min mye stødigere og den er mer behagelig på. Selve vekten blir fordelt på hele kroppen føler jeg så det blir ikke så tungt i lengden som med babybjørn. Jeg sliter med bekkensmerter og jeg kan med hånden på hjertet anbefale ergo bæreselen til dere som sliter med det samme.
Til informasjon så er minsten min rundt 9 kilo nå. Jeg har også hatt den eldste på 16 kilo i den i korte perioder, men det blir for tungt for bekkenet over lengre tid.