Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Donor egg/sæd debatten

Denne debatten er for dere som trenger egg eller sædceller, uansett hvilken seksuell legning eller hva slags sivil status dere har. Både for kvinner og menn. Her kan dere utveksle erfaringer og tanker rundt dette og ikke minst hvor man kan få hjelp da det er lite hjelp å få her i Norge. Hvor kan man få hjelp og hva koster dette?
Dette er ikke et salgssted hvor man kjøpe hjelpen her i Norge, for det er nemlig forbudt. Vi anbefaler sterkt at dette skjer gjennom godkjente steder i de landene der man gjør dette. Foreløpig kan man heller ikke donere egg her til lands, men i utlandet.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Har vært oppe siden kl. 2 i natt med smerter
06:16 11.05.2008
Våknet med smerter i mellomgulvet og det vil ikke gi seg, er så utrolig trøtt og sliten. Vurderer fortløpende om jeg skal gå bort på legevakta men håper jeg slipper.
Chaiemae
Sv: Har vært oppe siden kl. 2 i natt med smerter
06:53 11.05.2008
Stakkars deg :o(
Håper smertene slipper taket, og at du slipper legevakta.

God bedring!
Månestråle75
10:58 11.05.2008
Uff så dumt, jeg syns du ska ta en tur til legevakta hvis det ikke har gitt seg. man blir jo redd for at det kan være noe alvorlig og om ikke annet så kan de i alle fall avkrefte det.
liesje
11:24 11.05.2008
Huff da. Tror det er lurt å gå til legen. Har du begynt med Gonal-f?
Magstar
12:07 11.05.2008
Uff da det høres ikke godt ut...ta deg en tur på legevakta hvis det ikke gir seg. Viktig at du passer på deg selv nå ifht. den prosessen du er i . Riktig god bedring, håper det går over av seg selv.

Klem :-))
kaje
12:37 11.05.2008
Takk skal dere ha.
Gikk bort på legevakta i 9-tiden og da var det begynt å bedre seg litt. Kom raskt inn og fikk tatt ekg, blodtrykk og tempen. Men så var det slutt på hurtigheten og jeg ble sittende lenge og vel før jeg fikk kom inn til legen.Ble jo mye bedre bare den stunden jeg måtte vente. Alt så heldigvis bra ut og jeg ble bedt om å komme tilbake dersom det ikke ga seg eller forverret seg. Tenkte på hjertet i natt og var redd for at forsøket måtte avlyses.
Chaiemae
19:51 12.05.2008
Hei Chaimae og takk for sist!
Håper formen er bedre nå og at smertene har roet seg. Fikk du noe tilbakemeeldign på hva det kunne være? Synes selv det kan være dårlig med oppfølging og responsi ifm mage/mellomgulvsmerter.
Lykke til og håper det ikke ødelegger for forsøket ditt.
@Desea
20:51 12.05.2008
Smertene er helt borte og jeg aner virkelig ikke hva det var. Legen visste heller ikke hva det kunne av.
Ingenting skal få ødelegge dette forsøket for det er nå jeg skal bli gravid.
Chaiemae
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------