Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Fødsel og svangerskapsdepresjoner

Her kan dere støtte hverandre og dele erfaringer.
jeg føler meg bare helt tom og trist.......vet ikke hva jeg skal gjøre:0(
 13:20 11.05.2008
Hei alle der ute.
Jeg føler meg skikkelig deppa og føler at alt er bare tomt nå for tiden.
Og hvorfor er jeg det da eg som har tre flotte barn som jeg er så ueskrivelig glad i.
Det har seg altså slik at det har vært mye slit de siste årene.kanskje jeg har møtt veggen nå?
For å gjøre en lang historie kort så har vi flyttet mye og vi har barn som har vært mye syke.Det har blitt veldig lite søvn om nettene over lang tid og jeg har hatt problemer med å sette meg ned så jeg løper rundt hele dagen for å få ting til å fungere.
Både mannen min og jeg har også slitt mye med sykdom og gått oppi hverandre over lang tid.Kanskje vi har kommet inn i en ond sirkel.
Dette tærer veldig på forholdet vårt.
Dere spør sikkert hvorfor vi har tre barn da.....????Joda det har seg slik at jeg forrige gang ble gravid da jeg gikk på prevensjon.Da var den mellomste bare 6 måneder.

Det verste av alt er at jeg har en sterk mistanke om at jeg er gravid igjen og vi som har bestilt sterilisering og alting.
Vi har bare hatt sex en gang (hopping av i svingen) etter at den minste kom til verden som er for snart 5 måneder siden.
jeg tenker bare hvor dum det går ann å bli. Jeg føler meg så mislykka.
Jeg har virkelig gjort en tabbe der og det må jeg kanskje bøte med nå ved å ta abort.
Men så er jeg såpass på randen nå at jeg vet ikke om min psyke vil tåle en abort heller.
Alt er bare kaos i livet mitt nå og jeg er bare så trist og tom:0(

Måtte bare dele dette med noen for dette er så vanskelig.....

Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------