Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

AD/HD debatten

Ca. 3-5 % av alle barn i Norge har AD/HD i lettere eller alvorlig grad. Her kan dere foreldre diskutere og utveksle erfaringer rundt det å ha et barn med AD/HD. Hvor får man hjelp og hva slags hjelp finnes? Send oss også gjerne tips om det er noe vi burde skrive mer om.
skal til legen til onsdagen...
19:06 11.05.2008
mistenker at jeg har ADHD skal til legen til onsdagen... gruer eg litt :/
har 2 barn.. er så redd for å bli "stempla" hvis dere skjønner???
er d mange mødre md ADHD her???
jeg jobber for tiden som frisør (lærling) er ferdig der i sept/okt...
aner ikke hva jeg skal gjøre etter d......er ikke alle yrker som passer mg for å si d sånn... er jo så satløs... der jeg jobber nå er d helt topp.
for skjefen min er helt super...
hva gjør jeg da når jeg er fedig der (får ikke jobb der)
huff..... sliter så md mg selv.
tar d foresten lang tid før jeg får diagnosen???
mye venting????
er så mye jeg lurer på rund dette..
har heldigvis kommet i kontakt md ei på babyverden, som har gitt mg mange svar, takk til deg...
vet du er her også (",)
ung@mor
Sv: skal til legen til onsdagen...
19:59 11.05.2008
Du blir nok ikke stemplet, for dette er ikke noe du absolutt MÅ fortelle til arbeidsgiver hvis du får en diagnose:)

Jeg har en sønn med ADHD, så jeg har erfaring med det derfra. Ang. voksen med ADHD, så har jeg en i familine med det, som først fikk diagnosen som voksen. Det foregikk i voksenpsykiatrien, og tok noen mnd, mener jeg. Han fikk Ritalin, og i dag fungerer han som de fleste andre i samfunnet, med jobb han liker og liten familie:) Han er blitt mer stabil hva det meste angår;) ikke handler han vilt og hemningsløst lenger, og er generelt mye roligere.
Anonym
Sv: skal til legen til onsdagen...
09:58 2.06.2008
Heia.. Så bra du har sjekka ut her inne og.. :-D

Jeg var hos en psykolog 3-4 ganger tror jeg det var og det går ikke lenge mellom hver gang. En gang i uka tror jeg det er. Sånn var meg i allefall.. :-D
Også fikk jeg time hos psykiateren (som følger deg opp på medesineringen/opptrappingen)

Helene_81
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------