Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Funksjonshemmede/kronisk syke barn.

Send oss noen gode, positive tanker er dere snille!! =)
21:49 11.05.2008
Ondsag 14.Mai skal min lille prinsesse ha sin 2. hjerteoperasjon. Hun har hjertefeilen Hypopastisk venstre hjerte syndrom(HVHS) som er en alvorlig og komplisert hjertefeil. Det vil si at hun mangler hele venstre hjerte kammer! Født med halvt hjerte for å si det enkelt! Men uansett.. Jeg håper dere kan sende oss mange gode tanker så er jeg sikker på at dette kommer til å gå bra =))

Tusen takk!

Klem
Mizza**snuppa kom 10.oktober**
Sv: Send oss noen gode, positive tanker er dere snille!! =)
11:03 12.05.2008
Virker som du er en sterk og god mamma. Og man opplever vel egentlig at man får den styrken som skal til for å takle de utfordringer man møter/får i livet. Har selv en liten prinsesse med dysmeli. Går kjempefint med henne, og hun kunne ikke vært bedre for oss; vår egen, lille, unike prinsesse :)

Sender både deg og prinsessa di alle lykkeønskninger og gode tanker. Lykke til med operasjonen!

Klem :)
mitt-skjønne-trekløver
20:53 12.05.2008
Tusen takk =) Og lykke til med din lille snuppelupp også =)

Klem
Mizza**snuppa kom 10.oktober**
21:02 13.05.2008
Masse lykke til. Kommer til å tenke på dere i morgen og krysse fingrene for din lille jente.
Håper at du i morgen kveld på denne tiden er lettet og glad etter en vellykket operasjon.

klem
Matilde-mor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------