Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Hvordan har dere sex i timesvis?
22:36 11.05.2008
Har dere mange stillinger? Går det for mannen flere ganger?
Jeg får ca 2 min hver gang. Da har mannen fått sitt og jeg ligger igjen. Det er jo godt, men jeg vil ha mer! Er enda kåt og klar når han er ferdig.
Anonym
Sv: Hvordan har dere sex i timesvis?
12:09 12.05.2008
2 min på hele greia??!! det må være det mest stusselige jeg har hørt.
her har vi forspill med munnsex i kanskje 20 min før vi setter igang med selve penetreringen. Det går alltid for meg under forspillet og som regel en gang til under samleie :) DA er jeg ferdig!
Holder ikke på i timesvis, men kanskje tilsammen 1 time :)
Anonym
Sv: Hvordan har dere sex i timesvis?
00:32 15.05.2008
Vi knuller, koser på hverandre, prater og tuller, så kan det hende at den ene tafser litt på den andre, vi blir kåte igjen og må knulle.. så ligger vi inntil hverandre når vi er ferdige, og snakker, litt tafsing og på igjen.. Men noen ganger tar det hele 7 minutter, også ligger vi og snorker begge to rett etterpå. De gangene vi gjør det flere ganger, går det som regel for oss begge alle gangene. :)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem