Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Brystavvenningsdebatten

uff...bare jeg som fortsatt ammer på natten...??? 15 måneder gammel..
23:17 11.05.2008
klarer ikke slutte med det for hun skriker til hun spyr hver gang.... noen tips...??
Mamma84 og Amelia Schnuppa:o)
Sv: uff...bare jeg som fortsatt ammer på natten...??? 15 måneder gammel..
23:37 14.05.2008
nei, det er ikke bare du som fremdeles gjør det... tør nesten ikke fortelle om jenta mi. blir 2 nå i juni, og får enda nattpupp...

har egentlig samme problem som du. hun hyler noe så vannvittig flere timer om jeg ikke gir henne noe. kan også kaste opp dersom hun ikke får. hun vekker i tillegg resten av familien. sist vi forsøkte å avvenne (jeg la meg på et annet rom, visste at hun hadde spist godt med kveldsmat) endte det opp med at jeg ikke klarte mer hyling flere netter(det var pappan som tok henne på natterstid, hun blir så hysterisk når hun vet at mammapuppen er i nærheten, og at hun ikke får). jeg trenger også søvn.

har ikke mye melk igjen, har vært ganske kjip i det siste med pupping. nå nærmer det seg slutten. men nattpuppen er faktisk den beste mener jenta mi.

regner med det går over av seg selv. orker ikke stresse mer. har dessverre ingen gode tips om avvenning ;)
Anonym
12:07 15.05.2008
Jada, min på 20 mnd får også nattpupp- Hun har sterk vilje, så den gråtingen orker jeg bare ikke
Men tror vi må gjøre det den harde veien til sommeren, har ambisjoner om å få sove en hel natt snart;).
OsloMor
19:19 15.05.2008
Begge mine fikk nattpupp til de var 3 år. Da sa mor stopp til all amming for all framtid:-)
Anonymium
02:25 22.05.2008
Jeg ammer ikke lengre, men ammet på natta helt til siste dråpe med alle sammen.

Fikk aldri barn som sov hele natta før puppeslutt.
Den yngste var 28 mnd da det ble slutt.
Begge to sover bedre nå ;o)
Anonym
22:15 29.05.2008
Sønnen min er 1,1 år gammel. Han våkner mange ganger (2-3 ganger) for pupp. Han gråter og gråter til jeg gi han pupp. Det er slitsom :-( Men vet ikke hva skal jeg gjøre.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------