Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Han vil ikke slikke når ikke jeg vil suge...
06:56 12.05.2008
Hva mener dere om dette?Spør du meg høres dette utrolig barnslig ut.Vi er gift å har to barn.Jeg har aldri vært noe fan av å suge å han var den første jeg prøvde det på.Han spurte meg veldig mye om det,om jeg ikke kunne prøve å se hvordan det var å sånn.Så jeg gav det noen sjanser.Men syntes ikke det er noe særlig,heller ekkelt.Å jeg vil ikke gjøre noe som jeg ikke liker.Da føler jeg at han tvinger meg,hvis jeg skal gjøre det.Men her i går da da sa han at jeg vil ikke slikke deg hvis ikke du vil suge.Syntes det er UTROLIG dårlig gjort..
Anonym
Sv: Han vil ikke slikke når ikke jeg vil suge...
12:07 12.05.2008
det synes jeg er litt dårlig av ham også. han har jo ikke noe i mot å slikke, mens du synes det motsatte faktisk er ekkelt. kjiping. hadde du likt det så hadde du jo gjort det!!!!
ikke en ting å lage et ultimatum av spør du meg.
Anonym
15:11 12.05.2008
Så godt å høre at du sier det.Han tror at aaaaalllllle jenter liker å suge,å da blir jeg så lei meg,for jeg føler nesten at han presser meg på en måte, samtidig som han ikke gjør det hvis du skjønner.
Anonym
21:48 12.05.2008
Hadde det omvendt jeg. Jeg sugde som en gal, men fikk aldri noe i retur. Til slutt ville jeg ikke mer. Jeg elsket ikke å ha pikken hans i munnen på meg akkurat, gjorde det fordi jeg visste han likte det.. Så da kunne det være det samme, når han ikke ville glede meg.
Det skal jo være litt gjensidighet synes jeg..
Anonym
22:06 12.05.2008
Skjønner han egentlig godt jeg.
Syns du kunne gjort et par til forsøk med den suginga. Noen ting må en faktisk bruke tid og venne seg til å like/klare. Og er man gift og forventer å ha et ok sexliv, må en søren meg strekke seg litt.
Jeg har gjort mye jeg egentlig tenkte var ekkelt og jeg egentlig ikke ville, men som jeg nå synes er helt ok.
Men det er jo for så vidt greit å ikke ville gi oralsex, men forvent da ihvertfall ingenting igjen!! Makan!
Anonym
00:19 13.05.2008
Jeg skjønner han egentlig godt. Kanskje det å bli sugd er like viktig for ham som det å bli slikket er for deg?
Anonym
00:43 13.05.2008
må si jeg forstår han.
her er det jeg som suger han hver gang for han liker det, men han sjeldent meg. Nå har ikke jeg nevnt det til han da at jeg vil han skal slike meg oftere..
Men hadde han aldri slikket meg, så hadde jeg sluttet å suget han trur jeg..må være litt gjensidig.
kjedelig å bare gi og ikke få noe tilbake..
Så hvorfor skal han slikke deg når du ikke vil suge han? Du kan ikke akkurat bli fornærmet for det. at han ikke vil slikke deg lengre. Manfolka liker veldig godt å bli sugd de også..
Anonym
15:28 13.05.2008
Hvis en mann hadde skrevet dette innlegget. mao: jeg hater å gi henne oralsex, derfor nekter hun å suge meg - så hadde det haglet inn med svar av typen, du må gi for å få. Antagelig hadde han blitt kalt et mannsvin og en stor egoist opptil flere ganger.
Så Hi - du må nok gi for å få, vi lever tross alt i en rettferdig verden :P
Anonym
15:36 13.05.2008
Du må gi for å få, ferdig med den saken!
Anonym
22:28 13.05.2008
Skjønner rmannen din godt...
Anonym
22:50 13.05.2008
jeg klarer ikke suge, brekker meg bare jeg prøver å krype ned mot penis. kommer aldri til å suge typen min.. om han kommer å sier at da gidder ikke han å slikke meg, hans barnslighet.. jeg kan fikse meg sjøl, MÅ ikke slikkes, men synes slikt er for dumt.. jeg vil ikke bli "tvunget" til å suge for å bli slikka..
jeg bestemmmer over min kropp, er dt noe jeg ikke vil så gjør jeg det ikke, uansett!!! min kropp, min avgjørelse..
bare drit i din manns barnslighet hi...
Anonym
21:00 14.05.2008
Syns det er riktig av mannen din, jeg. Hvorfor skal du få gleden av oralsex når ikke han får det? Egoistisk og urealistisk av deg å forvente å bli slikket når du ikke vil suge ham.
Anonym
22:08 14.05.2008
"Egoistisk og urealistisk av deg å forvente å bli slikket når du ikke vil suge ham."
Jeg er jente og jeg er 100% enig med utsagnet her!
Anonym
01:00 15.05.2008
Signerer anonym 21.00 og 22.08.
Det er ikke sikkert mannen er storfan av å slikke heller, og for mannfolkene er faktisk oralsex utrolig godt.
Jeg forstår ham, og syns det er helt logisk at han ikke skal drive og slikke på deg når du ikke vil gi ham noe tilbake!
Anonym
00:27 15.05.2008
Om han liker å slikke deg, eller han ikke har noe i mot det, men ikke gjør det for å straffe deg fordi du IKKE LIKER Å SUGE... Ja, det er barnslig. Du gjør det jo ikke for å være vanskelig, men det gjør han. Tenner han på at du skal gjøre noe du ikke vil? Jeg hadde ikke klart å nyte å bli slikket, om jeg visste at han ikke likte å gjøre det.. Sex skal være noe man begge er med på.
Anonym
11:06 15.05.2008
Skal man ikke gjøre det man liker da?
Går sex ut på å inngå kompromisser hele tiden, trodde sex var at begge parter skulle være glade og fornøyde og da er det ute av sin plass å gjøre det mannen gjør her. Under forutsetning at han liker å slikke da.