Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Fuktighetskrem med selvbruning
11:28 12.05.2008
Hvilken bruker dere? Gidder aldri å ta solarium og huden er ikke akkurat sommerbrun etter vinteren ;) Må ha en som ikke blir så mørk, vurderer Clarins sin, men noen sa at den gir ganske mørk farge, stemmer det? Tar gjerne imot tips om gode nettsider hvor produktene kan kjøpes :)
hvis du bare vil ha en fuktighetskrem med litt selvbruning i. så synes jeg garnier sin er god, og natusan sin husker jeg jeg brukte før.
hvis du vil ha selvburuning synes jeg loreal sin er god, den man smører ut. synes den man sparyer på er ok, men tåneglene blir gule:( siden det treffer på dem ( og glemmer å vaske av fort) og så syne sjeg det er litt vanskelig å spraye den på. har prøvd noen litt dyrere merker også, men synes egentlig de rimilige er like gode.
Jeg føler jeg har prøvd "alt" av selvbruningskremer. Har vel generelt kommet frem til at bodylotion med litt selvbruning i funker best til kroppen, og at jeg heller kan bruke vanlig selvbruner i ansikt/hals.
De eneste merkene jeg har kjøpt mer enn en gang er:
ACO sunkissed (billig fra apoteket, lukter ikke typisk selvbruningskrem)
Garnier sin (også bedre lukt enn mange andre)
Til ansiktet sverger jeg til Guerlain Terracotta, kjempegod!
Dove sin takler jeg absolutt ikke lukten av, synes det lukter lang vei når noen har smurt seg med den...