Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
dere som har 2 av samme kjønn:o)
11:28 12.05.2008
Skal det ikke være slik at når sommeren kommer så har minstemann masse sommerklær som han kan få fra elstemann? Og elstemann må ha alt nytt?

Vel... her er det motsatt, minstemann har ikke noe!!!! mens jeg trenger ikke kjøpe noe til elstemann...
min *lille* prins*er stor*
Sv: dere som har 2 av samme kjønn:o)
11:32 12.05.2008
Mine er født på helt forskjellig tid av året, så sommerklærne etter storesøster er enten for store eller for små.
&#9734&#9734&#9734
11:33 12.05.2008
Jeg har 3 av samme kjønn. Men et sommerbarn, et høstbarn og et vinterbarn er dårlig kombinasjon. Høstbarnet kunnet arve litt etter sommerbarnet, men sommer og vinter kan ikke arve av hverandre for størelsene blir jo helt feil.
Sommerbarnet fikk arve litt etter sine to fettere som også er sommerbarn, det hjelper jo litt.
('(ö, )"hajjo"
11:46 12.05.2008
jeg har 2 gutter født i juli:) begge er sommerbarn,men jeg må kjøpe en del nytt til minstemann fordi pga at klærne blir ofte slitt ut av sandkasseleik,kryping på astfallt osv på sommern,derfor er d ikke så mye sommerklær som er hele rett å slett..elstemann blir 3 nå å han kan bruke det meste av sommerklærne som han brukte i fjor.
fox`y
11:40 12.05.2008
Eldste er født i januar og minsten i november så her kan minsten fint arve klærne til eldste, nr 3 er forventet nyttårsaften og der også kan den arve ;O) Praktisk, men den tiden av året er slitsom, bursdager, jul, nyttår osv...
Mamma til 2 gutter+spire-<-@
11:56 12.05.2008
eldste er født i august og yngste født i april (i år) så vet ikke ang. hvordan størrelse hu kommer til å bruke til neste år. er så forskjell på barn og størrelser.
Gothica83-2jenter
12:22 12.05.2008
Jeg har tre gutter og har nettopp brukt 1000 kr på en ny sommergarderobe til eldste, han hadde jo ikke noe omtrent, bare 2-3 t-shorter som var sånn akkurat passe fra i fjord så alt måtte kjøpes nytt. De to minste kan arve det meste, men det er gjerne litt sånn at det er i største laget eller i minste laget. I fjord da mini var baby måtte vi ha veldig mye nytt sommertøt siden han er sommerbarn og de andre to var høstbarn.
Alva***
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------