Jeg har 3 av samme kjønn. Men et sommerbarn, et høstbarn og et vinterbarn er dårlig kombinasjon. Høstbarnet kunnet arve litt etter sommerbarnet, men sommer og vinter kan ikke arve av hverandre for størelsene blir jo helt feil.
Sommerbarnet fikk arve litt etter sine to fettere som også er sommerbarn, det hjelper jo litt.
jeg har 2 gutter født i juli:) begge er sommerbarn,men jeg må kjøpe en del nytt til minstemann fordi pga at klærne blir ofte slitt ut av sandkasseleik,kryping på astfallt osv på sommern,derfor er d ikke så mye sommerklær som er hele rett å slett..elstemann blir 3 nå å han kan bruke det meste av sommerklærne som han brukte i fjor.
Eldste er født i januar og minsten i november så her kan minsten fint arve klærne til eldste, nr 3 er forventet nyttårsaften og der også kan den arve ;O) Praktisk, men den tiden av året er slitsom, bursdager, jul, nyttår osv...
eldste er født i august og yngste født i april (i år) så vet ikke ang. hvordan størrelse hu kommer til å bruke til neste år. er så forskjell på barn og størrelser.
Jeg har tre gutter og har nettopp brukt 1000 kr på en ny sommergarderobe til eldste, han hadde jo ikke noe omtrent, bare 2-3 t-shorter som var sånn akkurat passe fra i fjord så alt måtte kjøpes nytt. De to minste kan arve det meste, men det er gjerne litt sånn at det er i største laget eller i minste laget. I fjord da mini var baby måtte vi ha veldig mye nytt sommertøt siden han er sommerbarn og de andre to var høstbarn.