Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

PCOS

Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Begynte på pergo i går..
12:15 12.05.2008
Har gått på pergo før oxo,men da hjalp det ikke på meg. Nå har jeg vært igjennom en lap for en liten stund siden og prøver igjen med pergo nå.. Men er så deppa føler jeg, har lyst til å gråte hele tiden uten grunn.
Er vel hormonene som løper løsk allerede, men kan ikke huske at bivirkninge kom så fort sist??
Jeg ønsker så ille en liten baby, er så lei av å prøve..Har prøvd i over 1 1/2 år nå. Men håper jeg får eggløsning av denne pergokuren da:) og i følge mine beregninger skal jeg ca ha EL man-tirs neste uke,og det passer jo bra for mannen min kommer hjem fra jobb på søndag. Gleder meg ille til det oxo:) Så nå krysser jeg fingrer og tær, ja alt utenom bena hihi:)
momaja 19pp
Sv: Begynte på pergo i går..
12:35 12.05.2008
Hei! Kanskje det ordner seg etter lap? at du har bedre tjans denne gangen? Jeg skal ta min aller første pergo tabelett i morgen, så jeg er også spent som du :-) kanskje vårværet og blomstringen har en positiv virkning på oss :) masse lykke til :)
Dodli 32pp
14:22 12.05.2008
Håper jo på det:) Men er drit lei av å bli skuffa hver mnd. Men vi får håpe vi begge har flax nå da:) Lykke til
momaja 20pp
13:52 12.05.2008
Jeg tok min første pille lørdag for 9 dager siden.. når regner man med EL da ?
Helt år siden sist mensen så jeg må benytte muligheten nå, men husker jo ikk ehelt hva legen sa... Fikk kuren i juni i fjor hehe
ting tar tid ja..
Anonym
14:21 12.05.2008
Jeg har ikke så ille peiling på slikt, men du kan jo ta eggløsningstester.
Det gjør ihvertfall jeg for sikkerhets skyld. Har nemlig lest innpå her en plass at EL kan forskyve seg litt når en tar pergo..
momaja 20pp
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------