Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Donor egg/sæd debatten

Denne debatten er for dere som trenger egg eller sædceller, uansett hvilken seksuell legning eller hva slags sivil status dere har. Både for kvinner og menn. Her kan dere utveksle erfaringer og tanker rundt dette og ikke minst hvor man kan få hjelp da det er lite hjelp å få her i Norge. Hvor kan man få hjelp og hva koster dette?
Dette er ikke et salgssted hvor man kjøpe hjelpen her i Norge, for det er nemlig forbudt. Vi anbefaler sterkt at dette skjer gjennom godkjente steder i de landene der man gjør dette. Foreløpig kan man heller ikke donere egg her til lands, men i utlandet.
Vennlig hilsen jordmor Siri
noen gynekolog å anbefale i Oslo området??
12:32 12.05.2008
og må man ha henvisning for å komme?....tenker kanskje at vi skal prøve el sprøyte
har sett noen anbefaler ei dame på Bryn og en dr trolle eller noe på majorstuen, noen som har noen anbefalinger??(de må være lesbe vennlige :-)
lillebie
Sv: noen gynekolog å anbefale i Oslo området??
14:17 12.05.2008
Trolle er veldig hyggelig. Hos han trenger du/dere ikke henvisning men det koster 1200 kr pr gang.
Chaiemae
19:03 12.05.2008
da skal jeg google han :-) men vet du om det er lang vente tid hos han? har forventet EL rundt 24-25 mai, når burde jeg ringe å få time til å se på folikkel strls og få resept på EL sprøyte?
lillebie
11:36 13.05.2008
Hei- han tar folk innimellom når det "haster"- dvs når man skal scannes- så det er verdt pengene! i tillegg er det rett ved T-banen Dr. Trolle har ëgen telefontid 12.40-13 - ring
22 69 55 10 og spør etter han (http://www.majorstuaklinikken.no/). Han er kjempehyggelig- og vil kunne svare deg på når du bør komme. Jeg gikk der 2 ganger så var jeg gravid:) Selv om jeg har regelmessig EL fikk jeg Pergo- dvs lett hormonkur fra dag 3-7,så scannet på ca dag 11 eller 12, fikk målene på follikel(eene) og slimhinnen- ringte Nordica og fikk beskjed om når jeg skulle sette EL-sprøyte og da time 36 timer etter det. Veldig kjekt å slippe å måle EL selv, bare å bestille fly 2 dager i forveien etc. Ring han med en gang! Lykke til!

Karina68
12:44 13.05.2008
Hva med Merete Blakstad eller Heidi Høgdahl på Majorstua legesenter? http://mereteblakstad.no/heidi-h-gdahl Blakstad har litt ventetid, men har driftstilskudd. Heidi Høgdahl har kortere ventetid.
ElleL
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------