Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 2-3 år

Brystvortene mine er så ømme
19:20 12.05.2008
Gravid er vel det første som slår meg, men hvordan er det mulig at jeg kan ha blitt gravid når jeg ikke har glemt en eneste p-pille???
Noen andre grunner til at de kan være ømme, en god forklaring anyone?
Anonym
Sv: Brystvortene mine er så ømme
19:57 12.05.2008
jeg blir det som regel rett etter eggløsningstid.....
har aldri tenkt over det før jeg begynte å prøve på nr 2 som lar vente på seg. da blir man kjent med kroppen sin...
Anonym
20:01 12.05.2008
Oki men da kan det være det da :) Jeg skal ha mensen til torsdag å de har vært ømme i over 1 uke hvertfall. Tviler sterkt på at jeg kan være gravid fordi jeg har tatt pillene helt riktig siden jeg begynte på de for 3 mnd siden. Har ingen andre symptomer på graviditet heller.
Anonym
20:52 12.05.2008
Dette var mitt første tegn på at jeg var gravid. Ta en test om du er en dag over ventet mens, for det er ikke bra at du spiser piller om du er gravid.
Anonym
17:32 13.05.2008
Skal ha mensen om 2 dager så får se på fredag om den har dukket opp. Blir ikke noe baby her i gården uansett så får håpe at det ikke er noe.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------