Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Donor egg/sæd debatten

Denne debatten er for dere som trenger egg eller sædceller, uansett hvilken seksuell legning eller hva slags sivil status dere har. Både for kvinner og menn. Her kan dere utveksle erfaringer og tanker rundt dette og ikke minst hvor man kan få hjelp da det er lite hjelp å få her i Norge. Hvor kan man få hjelp og hva koster dette?
Dette er ikke et salgssted hvor man kjøpe hjelpen her i Norge, for det er nemlig forbudt. Vi anbefaler sterkt at dette skjer gjennom godkjente steder i de landene der man gjør dette. Foreløpig kan man heller ikke donere egg her til lands, men i utlandet.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hei Storkfrøken69
20:02 12.05.2008
Veldig lenge siden sist....Bare lurte på hvordan det går med deg jeg?
Planlegger-mamma
Sv: Hei Storkfrøken69
18:43 13.05.2008
Hei

Så hyggelig med melding fra deg. Her går det dessverre som vanlig. har nettopp hatt mitt 11 forsøk og kjenner alle de premenstrulle følelsene nå. Det er fortsatt 5 dager til testing, men dagen startet med helt ubegrunnet "nå må jeg bare gråte" følelse og murrign i magen. Jeg pleier å bli sånn på denne tiden så mensen er nok på vei, ja.

Shit, shit, shit!!!!!

Men dere da? Hvordan går det med den lille familien? Jeg tenker på dere med jevne mellomrom og er nok bittelitt misunnelig, ja. Man bare på en god måte altså!!! :o)
Storkfrøken69
Sv: Hei Storkfrøken69
22:00 13.05.2008
Hei! Jeg tenker ofte på deg og flere av de andre hyggelige jentene jeg pleide å ha kontakt med her også. Er dessverre ikke så flink til å ta turen innom her, men....
Synes det er trist å høre at du fortsatt strever og at dagen startet med gråt i halsen følelse. Kjenner meg jo så godt igjen, selvom jeg slapp å oppleve det så mange ganger som deg. Kan ikke gjøre så mye annet enn å sende deg gode tanker og håpe at det skal bli din tur også snart.

Det går bra med den lille familien. Lillejenta har blitt 7 mnd og er en aktiv og kvikk lita jente som utvikler seg med stormskritt. Er like før hun krabber nå og hun babler og ler og smiler skøyeraktig. Vi begynner å se tydelig hva slags type hun er nå, personligheten trer mer og mer fram ettersom babytiden nærmer seg slutten og vi skjønner at det vi har fått i huset er ei jente med futt og fart og masse egenvilje og bestemte meninger (akkurat som jeg ønsket meg!)

Skal prøve å få tid til å titte innom her i blant, det er jo koselig å holde litt kontakt med gamle kjente.
Planlegger-mamma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------