Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barnestelldebatten

Feil med våtservietter?
20:45 12.05.2008
Må bare spørre: Er det ille å for det meste bruke våtservietter (selvfølgelig en skånsom variant) istedenfor klut og vann på de aller minste?
pantegi
Sv: Feil med våtservietter?
23:48 13.05.2008
Her i huset så bruker sambo kun våtservietter og jeg bruker kun mesoft med vann. Så det blir ca 50/50 med hver. Og gullet blir ikke sår med denne løsningen så da fortsetter vi med det.

Gjør som du føler for.
Jewel m/jente
09:28 22.05.2008
Er vel like greit med mesoft og vann kanskje? Skånsomt, engangs og naturlig... Har litt babyolje på dersom bæsjen sitter ekstra godt fast:)
Anonym
14:53 28.05.2008
En bomullsdott med litt skånsom baby lotion på fungerer også greitt. Hvis det ikke er for mye i bleien da. Pleide å bruke Weleda til jeg fant ut at den visstnok kan inneholde noe allergifremkallende. Nå bruker jeg Gaia, ingen problemer med den hittil. Har ikke sett dem i butikken, men kan bestilles fra nettet.

Husk å sjekke at de skånsomme produktene ikke inneholder paraben...
BR76
00:59 7.06.2008
Vi bruker bare klut med vann...våtserviettene er mest til å ta det verste av avføringen før det vaskes skikkelig. Da viser det godt hvor mye våtserviettene legger igjen selvom huden ser ren ut.
Delirium
13:44 13.06.2008
Vi bruker kun våtservietter... Obs sine. Våre har aldri reagert på dem.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------