Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 1-2 år

Hvilket regnsett og parkdress anbefales til ettåring?
21:22 12.05.2008
Lille har akkurat begynt å gå pluss at han skal i barnehage snart.
Noen som har lur anbefaling på noe som er av god kvalitet
i forhold til pris, samt funksjonelt og lett å bevege seg i?
Super-Langbein
Sv: Hvilket regnsett og parkdress anbefales til ettåring?
21:43 12.05.2008
Hmm har ei jente på snart 2 år. Har kjøpt Reimadress og dresser fra Reflex. Veldig fornøyd med begge. Refleks er mye rimeligere og ofte på salg.
suski 23.12.08
23:37 12.05.2008
Takketi takk! Ser ut til at Reima er den nye nasjonaldrakten for barn..
Super-Langbein
23:41 12.05.2008
Skjønner ikke hva en 1åring skal med dyre dresser etc!!!
Det er jo ikke slik at en liten ettåring sliter ut en dress fort heller, annerledes når de er 4-5 år!!
Vi kjøpte billigt regntøy og dress til 199kr tror jeg...kjempefornøyde:-)

Anonym
09:38 13.05.2008
Vi har Reflex regnsett og reflex parkdress. Mye billigere enn Reima, og vi er veldig fornøyde.

Et tips: Jeg anbefaler regnsett med selebukse og jakke fremfor hel regndress. Det hender det er kjekt med regnbukse fordi det er vått ute, men det blir lett klamt å ha på jakka hvis det ikke regner. Da er det kjekt å kunne ha på bare en av delene.
Anonym
09:45 13.05.2008
Enig, todelt regnsett framfor heldress!
Vi har bamse regnsettet fra Lindex. Synes det er kjempe bra. Godt og mykt regnstoff.

Parkdressen er Leketøy Stormberg (599 kr) , og den er vi også veldig fornøyd med. God passform, med strikk i livet.

Synes det er unødvendig å kjøpe de aller dyreste dressene, barna har dem ikke lenge når de er så små. Men samtidig er jeg skeptisk til de aller billigste. Er de vindtette og vannavvisende nok??
noninona
22:30 13.05.2008
Vår datter på 13 mnd har kun troll vår/høstdress som er vind-og vanntett. Veldig god dress. Trenger vel egentlig ikke regntøy når de er så små.
Frustrert 5.gangs
22:48 13.05.2008
Takker for innspill!

*Seiler klarsynt inn i solnedgangen*
Super-Langbein
02:37 14.05.2008
Heia troll!
Anonym
11:13 14.05.2008
Kjøpte regnbukse på barnas hus i går, mykere enn både lindex og reflex sine, i hvertfall de jeg har sett på og har fra før. Artic ett eller annet het det jeg kjøpt.
Nikki_27
21:06 14.05.2008
Ved kjøp av reimaklea, sjekk at det står reima tec, For det er kun de som er vann å vindtette. Vanlig reima er kun vindtett, å litt vannavstøtende. Har selv en reima-tec heldress til gutten min på 14 mnd, Han stortrives i den, å kan sitte ute uten å bli våt, å den blir ikke klam slik som regnklær blir. (fikk dressen brukt, vises ikke på den.) Kjøpte regnklær på europris jeg, funker fint. Men de er ikke vanntette i sømmene..
Crhanne
21:17 14.05.2008
Begge mine har Troll parkdress og Helly Hansen regnsett. Jeg syns Helly Hansen sitt er bedre til de aller minste enn Reflex, fordi det er mye mykere.

Men, både Reflex parkdress og regnsett er veldig bra.
Honningmelon
21:49 14.05.2008
Kjempefornøyd med reflex sin vårdress og regntøy her. Ok pris og bra kvalitet. Her i Bergen trenger ihvertfall man ordentlig regntøy. Dressen er god passform på og lar pjokken krabbe og styre på. Anbefaler også egen bukse.
Mamma til aprilgutt
09:29 15.05.2008
Jeg kjøpte Reima vårdress og må si jeg er super fornøyd. Syntes det var verdt pengene sine, så vinterdress blir nok Reima det også. Regnsett har jeg fra Lindex i Bamse kom best ut i test, men det har jeg ikke brukt enda.
oslojente80 Mina f 07.09.06
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------