Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Hvorfor er dere så rare, menn???
21:34 12.05.2008
Min sambo har i flere år snakket om barn, men da har jeg vært litt skeptisk, og også litt redd for å gå gravid, og har sagt at vi må vente til jeg har fast jobb.... Men nå når jeg endelig er klar, og utsiktene er gode til å få fast jobb, er alting plutselig så skummelt for han...
Hva er den beste måten å snakke med ham om dette på?
Jeg har i alle år sagt ; " vi må vente til jeg har fast jobb", så det burde ikke komme som en stor overraskelse heller, siden han vet at jeg mest sannsynlig får fast jobb snart....
Anonym
Sv: Hvorfor er dere så rare, menn???
00:25 11.06.2008
Det er sannsynligvis fordi det har vært trygt for ham å snakke om det så lenge han visste at du hadde bremsene på. Vi tenker fort "Det vil jo ikke skje enda". Når dere så har kommet til det stadiet går det opp for ham at barn kan bli en realitet. Kanskje han er redd for å gi slipp på livet slik det er nå fordi han ikke helt er klar over fordelingen mellom det man må gi slipp på og det nye man vil få. Ta en prat med ham om dette sistnevnte, det kan bli en givende diskusjon for dere begge :-)

Lykke til!
Myseugla
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------