Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Tvillinger/trillinger/firlinger

kroppen tilbake
21:53 12.05.2008
hvor mye gikk dere opp da dere var gravide.. jeg gikk opp 25 kg, fikk masse strekkmerker..
gikk ned 15 kg på sykehuset. sliter nå å gå ned.. ammer ikke, så får ikke noe hjelp der. går masse og skal vel begynne å trene etterhvert.
hvordan går dere med dere?? renner det av.. hvor lang tid kan det ta før magen trekker seg sammen. ser jo ikke ut nå
bøllefrøene
Sv: kroppen tilbake
22:50 12.05.2008
Jeg gikk opp 26 kilo, hadde 10 igjen da vi kom hjem fra sykehuset. Begynte forsiktig å trene når barna var 3 mndr, men det hjalp liksom ikke på kiloene. Ammet bare de to første mndene. Men plutselig da barna var passert 7 mndr raste kiloene av.... kan ikke forklare det, men veldig fint :-) Er tilbake i normalvekten, men likevel sliter jeg med at magen ser stygg ut, mye strekkmerker og rynkete/slapp hud :-( Gruer meg for å gå i bikini.... Barna er nå ett år.
Anonym
23:03 12.05.2008
Jeg gikk opp 43 kg på 29 uker, jeg var veldig syk. Vi bodde på sykehuset i 9 uker, og da rant det av nesten 30 kg. Jeg hadde vannvittige vannmengder. Hjalp sikkert på å pumpe masse melk og spise regelmessig. Jeg gikk ned alt ganske raskt, men i ettertid har jeg lagt på meg litt igjen, spesielt når ungene har vært mye syke..men jeg er heldig sånn og går fort ned igjen. Men klart, kroppen du hadde før, får du nok aldri igjen i akkurat samme stand;) Litt lengre pupper (gikk opp 5 BH-str), litt strekkmerker og kanskje litt mer rumpe og lår..det hører jo med, selv om det er skikkelig kjipt. Tror ikke jeg viser meg i bikini i sommer;)
bissen
10:10 13.05.2008
får nok gi det litt tid.. blir neppe bikini i år hvertfall. vanskelig å finne klær... vurderer søren meg å kjøpe en gravid shorts..Er greit at ikke kroppen blir som før.. men vil prøve alt jeg kan hvertfall på å bli kvitt kilone.. uansett har jeg fått du skjønne gutter!
bøllefrøene
15:14 13.05.2008
Tros kanskje jeg har vært litt heldig.
veide 79 før jeg ble gravid, gikk ned til 72 første 3 månedene, i slutten av svangerskapet veide jeg 90 kilo, nå 11 dager etter føsel veier jeg 78 (spiser som en hest)
fikk ingen strekkmerker, magen og låra er litt flabbete men det går vel bort etterhvert, hadde så mye vann i kroppen at det tar tid før huden kommer seg tror jeg.
Pluttiplutt
16:43 13.05.2008
Gikk opp 15kg, fødte i uke 38, etter 2 mnd var jeg gått ned 20kg, så her forsvant det fort. Magen trakk seg veldig fort inn. Tror jeg er blandt de heldige :-)
Storesøster og tvillingene
18:01 13.05.2008
Utrolig stor forskjell på folk:) Hehe, jeg veide 60 kg da jeg ble gravid, har egentlig alltid veid rundt 60..dagen før jentene ble tatt veide jeg 103 kg;) Ikke så rart at jeg ikke ble gjenkjent.
bissen
21:29 13.05.2008
Gikk opp ca 16kilo. Det meste la seg på magen. Har trent litt i perioder siden gutta var 3mnd men, ikke vært så flink med maten. Så det har gått litt tregt å få av de siste 4 kiloene jeg skal ha. Nå etter 17mnd er de borte men, kroppen ser ikke lik ut. Magen er ganske slapp og slaskete så det er vel bare å trene mer. Slapp heldigvis stekkmerker.
sarp m/ Niklas og Marius.
09:16 15.05.2008
Nå gikk jeg bare frem til uke 28, så jeg slapp vel kanskje unna det aller verste...
Men totalt gikk jeg opp 10 kilo, nå har jeg litt å drasse på fra før, så det så ut som jeg bare fikk mage..noe jeg var veldig glad for ;)
Nå har det gått 6 uker siden fødsel og har gått ned ca 6 av de..

Jeg slapp strekkmerker, og magen har da alltids vært litt myk her i gården ;) De fleste ser ingen forskjell på meg, så da er det vel greit ;)
Tilde og Sarah - 2 små nøster!
09:54 15.05.2008
Hei!

La på meg 30kg i sv.skapet. Det meste var vann. Fikk sv.forgiftning på slutten. Måtte få vanndrivende på sykehuset p.g.a vann på lungene. Da gikk jeg ned alt nesten. Veide 65 da jeg ble gravid og da jeg kom ut fra sykehuset veide jeg 60:)
DoubleTrouble
23:47 16.05.2008
jeg gikk opp 24kg...alle var borte igjen etter noen uker...så fikk jeg opp 12kg igjen på 9mnd etter fødselen....nå har jeg gått ned 8kg igjen siden februar...går nedover og nedover...deeeeeilig..

men føler kroppen er tilbake...utenom hengen på magen da..huden...hehe
ღMaria fikk TO prinsesserღ
19:14 25.05.2008
Gikk vel opp ca 20 kg. De var borte med en gang vannet i kroppen forsvant. Ingen strekkmerker. Tøyde vel bare de som var fra tidligere svangerskap litt mere tenker jeg. Tvillingene er nå 4 mnd.
Nå er jeg akkurat like tung som før desverre, og maven er like stor som før svangerskapet. ..Skulle gjerne gått ned 20 kg til. He He.
trønderpia 35
21:45 1.06.2008
Jeg gikk opp 13 kg (fikk de i uke 34+3) har 4 kilo igjen til der jeg var og kun 6 dager siden fødsel.. men magen ser jo ikke ut, rynkete å masse strekkmerker, men hva gjør d når vi er belønnet med to flotte gutter :)
tosmåimagen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------