Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Sexdebatten

Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Hvorfor gjør det så vondt å (prøve og) ha sex etter fødsel? HVor lenge skal det være sånn?
22:19 12.05.2008
Fødte tvillinger for 2,5 mnd siden, og har prøvd å ha samleie 3-4 ganger, men jeg må si stopp hver gang, for det gjør vondt når han putter penis inn.
Hvor lenge skal det være sånn? Jeg er så klar for å gjenoppta sexlivet!
Noen tips? Har prøvd masse glidemiddel.
Anonym
Sv: Hvorfor gjør det så vondt å (prøve og) ha sex etter fødsel? HVor lenge skal det være sånn?
00:47 13.05.2008
jeg hadde det sånn med nr en. jeg sydde en del innover så mulig derfor.

var når han kom halveis inn så var det som en knute der inne som han måtte presse seg forbi. første gangen vi prøvde ble jeg svimmel og begynte å blø litt så jeg måtte avbryte..stakkars mann var jo 4 mnd etter fødselen.

men jeg ga meg ikke..for jeg bare hadde sx likevel etter hvert..var vondt med det samme når han trengte forbi denne knuten..så løsnet det..så gjorde det ikke vondt.
men neste gang så var det vondt igjenn..men jeg visste at når han har fått trengt seg forbi så ble det bra..så etter noenganger så forsvant denne knuten.

Vet ikke om det er det samme du har. Trur kanskje det er en muskel som gjør det..
Anonym
Sv: Hvorfor gjør det så vondt å (prøve og) ha sex etter fødsel? HVor lenge skal det være sånn?
19:34 14.05.2008
kan være arrvev, går an å bli undersøkt av gynekolog hvis det ikke bedrer seg!
selv hadde jeg sex 3,5 mnd etter fødsel uten problemer. sydde ingenting da.
Anonym
21:08 14.05.2008
Jeg sydde masse og hadde ikke sex før 4 mnd etter fødsel og det var ikke noe deilig. Men hvis dere bare fortsetter å prøve så er det ikke så verst når han har fått den helt inn, bare ta dere goooood tid. Best hvis du sitter på toppen og kan styre tempo. Det gjør litt vondt før den er inne men så går det som bare det!!
Anonym
22:11 14.05.2008
Sydde også masse og gjorde første forsøk (etter mye mas) etter 5 måneder. Det var et helvete.... Ingen god opplevelse.

Gikk nok ca 10 mnd etter fødsel før jeg prøvde igjen. Tok et års tid før jeg ikke følte at musa var et svømmebasseng.
Anonym
22:56 20.05.2008
gikk 13 dager for oss. fikk 3 små sting, som forsvant etter ca 12 dager. gikk helt fint for meg.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------